May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدرس رمز ارز بر توانمندی کسب درآمد در فضای مجازی تاکید کرد
کد خبر: ۳۹۵۶۲۲
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
یک مدرس رمز ارز با ابراز تاسف از اینکه تورم افسار گسیخته در قالب نوسانات دلار به مردم تحمیل می‌شود گفت: تورم ناشی از بحران ارزی، در چشم و گوش مردم جا باز میکند و قیمت‌ها همراه با افزایش قیمت دلار بالا می‌رود.

کسب درآمد دلاری واجب تر  از نان شب

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با هشدار نسبت به اینکه شرایط تاثیرگذاری قیمت دلار بر قیمت دیگر کالا‌ها را نمی‌توانیم تغییر بدهیم گفت: می‌توانیم تغییر را از خودمان آغاز کنیم، نسبت به نوسانات دلار نگاه منطقی داشته باشیم و جریان ساز نوسانات دلار نشویم.

وی با اعلام اینکه تفکر کسب و کار سنتی و باور‌های حقوق بگیری سالهاست که در دنیا منسوخ شده است گفت: در ایران نیز باید از تفکرات حقوق بگیری و کسب و کار سنتی خارج شویم و به سویی حرکت کنیم که با خلاقیت ها، بدست آوردن اطلاعات و حرکت در مسیر‌های بروز، درآمد‌های قابل توجهی به دست بیاوریم.

این مدرس رمزارز با اعلام اینکه امروزه سرعت کسب و کار در فضای مجازی بسیار زیاد شده است گفت: اینکه بخواهیم برای بدست آوردن قیمت کالا یا خدمات بسراغ مغازه‌ها برویم یا از فروشندگان عمده قیمت بگیریم، زمان می‌برد، در حالی که می‌توان در فضای مجازی در همین مدت کوتاه مبالغ یا کالا‌های قابل توجهی را جابه جا کرد و درآمد خوبی به دست آورد.

وی با اعلام اینکه جوانان به سرعت فضای مجازی و اهمیت آن پی برده اند گفت: به همین دلیل شاهد هستیم که بیشتر جوانان در فضای مجازی کسب و کار میکنند و دیدیم که پس از فیلتر واتس آپ و اینستاگرام، تا چه اندازه کسب و کار‌های فضای مجازی زیان دیدند.

کاشانی با اعلام اینکه کسب و کار در فضای مجازی نیازمند دانش و آگاهی لازم است گفت: برای بدست آوردن دانش و آگاهی مرتبط با فضای مجازی به آموزش نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

پنیر رایگان در تله موش


وی با اشاره به تجارت رمز ارز‌ها گفت: امروزه افراد بسیاری با معاملات رمز ارز به سود‌های کلانی دست می‌یابند، اما نکته قابل توجه این است که باید آموزش لازم را در این زمینه ببینند و نسبت به آن آگاهی به دست بیاورند تا زیان نبینند.

این مدرس رمزارز با تاکید بر اینکه آموزش نیازمند صرف هزینه است گفت: باید برای به دست آوردن درآمد در فضای مجازی، به ظرفیت‌های آن پی برد و برای پی بردن به این ظرفیت ها، نباید به روش آزمون و خطا متوسل شد، زیرا این رویکرد زیان‌های سنگینی بر جای می‌گذارد که شاید افراد را نسبت به کسب و کار در فضای مجازی ناامید یا بی اعتماد کند.

وی با اعلام اینکه امروزه بسیاری از افراد برای آموزش رمز ارزها، به کشور‌های دیگر همچون ترکیه و عمان می‌روند گفت: این در حالی است که مدرسان توانمند و مجربی در داخل کشورمان وجود دارد که می‌توانند توانمندی افراد را به اندازه‌ای بالا ببرند که نوع رمز ارز، میزان، زمان خرید و فروش و دیگر شاخص‌های رمز ارز را برای فعالیت در این زمینه مشخص کنند.

کاشانی با اعلام اینکه رمز ارز‌ها نوسانات خوبی دارند گفت: در صورت آموزش‌های لازم، به توانمندی انجام معاملات رمز ارز دست می‌یابیم و کسانی که تخصص لازم را داشته باشند، هرگز نگران زیان نخواهند بود.

وی با اعلام اینکه امروزه درآمد‌ها به ریال، اما هزینه‌ها به دلار است گفت: برای آنکه بتوانیم چالش‌های تفاوت دلار و ریال را مدیریت کنیم، باید توانمندی کسب درآمد دلاری را داشته باشیم، در این صورت درآمد و دارایی دلاری، می‌تواند پاسخگویی هزینه‌های دلاری باشد.

این مدرس رمزارز با تاکید بر اینکه در شرایط شکننده اقتصادی، درآمد دلاری از نان شب برای مردم ایران واجب‌تر است گفت: اینکه دلار فیزیکی بخرند و آن را در بازار آزاد بفروشند، جالب نیست، زیرا خطرات نگهداری و خرید و فروش دلار فیزیکی زیاد است که مردم از آن باخبر نیستند و اگر بدانند داشتن دلار فیزیکی چه خطراتی دارد، هرگز به این سمت نخواهند رفت.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت معاملات در فضای مجازی حرکت کرد گفت: اینکه افراد انتظار داشته باشند دلار بخرند و دایم بالا برود، تفکر درستی نیست، زیرا به همان صورت نیز امکان دارد پایین بیاید، نکته مهمتر اینکه روند افزایش قیمت دلار ثابت نیست، اما می‌توانند با معامله در بازار رمز ارزها، دارایی خود را به دلار حفظ کنند بدون آن که به اقتصاد کشور لطمه‌ای وارد شود یا چالشی را رقم بزنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: