محمدمهدی تقی پور در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با یادآوری اینکه در سال گذشته با رویکرد هیئت مدیره، شرکت "بهپرداخت" نگاه دوباره و ویژهای به بازار داشت گفت: با توجه به اینکه بهپراخت نیازمند بحثهای توسعهای است، استخراج و توجه ویژه به نیازهای مشتریان و طراحی راهکارهای شخصی سازی شده در دستور کار شرکت قرار گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت بکارگیری امکانات و فناوریهای بروز گفت: در سال گذشته سعی کردیم از طریق تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که مورد نیاز بود، در قالب قرارداد بستن با شرکتهای دانش بنیان و نرم افزاری داخل کشور، ملزومات این کار را تهیه کنیم.
مدیرعامل شرکت بهپرداخت گفت: بعد از تجهیز بهپرداخت به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، به صورت ویژه با مشتریان مذاکره را آغاز کردیم که تاثیرات بسزایی در شناسایی نیازها داشت تا بتوانیم نسبت به تامین نیازها اقدام کنیم.
بیشتر بخوانید:
وی با اشاره به اینکه پس از نیازسنجی، اکنون نیازها را تشخیص میدهیم و برای تامین آنها تلاش میکنیم گفت: بر اساس نیازها، راهکارهای شخصی سازی شده را ارائه میدهیم که این راهکارها هم میتواند در قسمت سخت افزاری و هم در حوزه نرم افزاری باشد.
تقی پور با اعلام اینکه اکنون طیف گستردهای از سختافزارها را داریم گفت: این سخت افزارها میتواند از کیوسک پرداخت شروع شود تا بستههای پست و تجهیزات دیگری که کسب و کارها نیاز دارند، ادامه داشته باشد.
وی از تعامل بسیار بالای بهپرداخت با شرکتهای نرم افزاری خبر داد و گفت: از آنجا که شرکتهای نرم افزاری به مشتریان سرویس ارائه میدهند، تعامل بهپرداخت با این شرکتها میتواند بسیار موثر باشد.
مدیرعامل شرکت بهپرداخت به تشریح نقش نرم افزارها در تعاملات پرداخت و گفت: در حوزه بیمارستان ها، داروخانهها و صنوف سعی کردیم با نرم افزارهای حسابداری که مورد نیاز کسبه بود، تعامل خودمان را با بسیاری از کسب و کارها برقرار کنیم که موفقیت خوبی بدست آوردیم.