May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تقی پور سیاست‌های سال جاری را تشریح کرد
کد خبر: ۳۹۵۶۹۳
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
0
مدیرعامل شرکت به‌پرداخت به تشریح سیاست گذاری شرکت به‌پرداخت در سال جاری پرداخت و گفت: به‌پرداخت در سال جاری رویکردی کاملاً مشتری محور دارد و می‌خواهد فعالیت هایش را در راستای بالا بردن هر چه بیشتر سطح خدمات به مشتریان ارتقا دهد.

مشتری محوری به‌پرداخت برای بالا بردن خدمات رسانی به مشتریان

محمدمهدی تقی پور در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با یادآوری اینکه در سال گذشته با رویکرد هیئت مدیره، شرکت "به‌پرداخت" نگاه دوباره و ویژه‌ای به بازار داشت گفت: با توجه به اینکه به‌پراخت نیازمند بحث‌های توسعه‌ای است، استخراج و توجه ویژه به نیاز‌های مشتریان و طراحی راهکار‌های شخصی سازی شده در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت بکارگیری امکانات و فناوری‌های بروز گفت: در سال گذشته سعی کردیم از طریق تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که مورد نیاز بود، در قالب قرارداد بستن با شرکت‌های دانش بنیان و نرم افزاری داخل کشور، ملزومات این کار را تهیه کنیم.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت گفت: بعد از تجهیز به‌پرداخت به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، به صورت ویژه با مشتریان مذاکره را آغاز کردیم که تاثیرات بسزایی در شناسایی نیاز‌ها داشت تا بتوانیم نسبت به تامین نیاز‌ها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم آیین تجهیز موزعین شرکت ملی پست (+فیلم)



وی با اشاره به اینکه پس از نیازسنجی، اکنون نیاز‌ها را تشخیص می‌دهیم و برای تامین آن‌ها تلاش می‌کنیم گفت: بر اساس نیازها، راهکار‌های شخصی سازی شده را ارائه می‌دهیم که این راهکار‌ها هم می‌تواند در قسمت سخت افزاری و هم در حوزه نرم افزاری باشد.

تقی پور با اعلام اینکه اکنون طیف گسترده‌ای از سخت‌افزار‌ها را داریم گفت: این سخت افزار‌ها می‌تواند از کیوسک پرداخت شروع شود تا بسته‌های پست و تجهیزات دیگری که کسب و کار‌ها نیاز دارند، ادامه داشته باشد.

وی از تعامل بسیار بالای به‌پرداخت با شرکت‌های نرم افزاری خبر داد و گفت: از آنجا که شرکت‌های نرم افزاری به مشتریان سرویس ارائه می‌دهند، تعامل به‌پرداخت با این شرکت‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت به تشریح نقش نرم افزار‌ها در تعاملات پرداخت و گفت: در حوزه بیمارستان ها، داروخانه‌ها و صنوف سعی کردیم با نرم افزار‌های حسابداری که مورد نیاز کسبه بود، تعامل خودمان را با بسیاری از کسب و کار‌ها برقرار کنیم که موفقیت خوبی بدست آوردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: