کد خبر: ۳۹۵۷۰۶
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.

نشست صمیمی سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران

در این نشست، دکتر مرادی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و پی‌گیری‌های انجام شده درباره بازگشایی نماد (وآیند) و برگزاری مجامع و نوید بازگشایی نماد بانک بر لزوم توجه جدی و خدمت‌رسانی شایسته به سهامداران و مشتریان تأکید کرد. ایشان در ادامه این نشست، اجرای درست و مطلوب بانکداری را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک آینده الزامی دانست و از موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیار خوب این بانک از جمله دریافت مجوز‌های مرحله دوم و سوم عملیات ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی به سهامداران خبر داد و ادامه داد: نقشه‌راه همه واحد‌های بانک در سال‌جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم‌افزایی به‌سمت دست‌یابی به آن اهداف حرکت کنیم.
گفتنی است، پس از توضیحات مبسوط و کامل سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک، سهامداران پرسش‌های خود را در خصوص بازگشایی نماد (وآیند) و سایر مطالب مرتبط مطرح کردند که ایشان به‌طور کامل پاسخ دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: