May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در آیین افتتاح آزمایشگاه گوهرسنگ مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران مطرح شد:
کد خبر: ۳۹۶۱۴۸
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تجهیزات و دستگاه های تهیه شده در آزمایشگاه گوهرسنگ این مجموعه را در کشور بی نظیر برشمرد و گفت: در انتخاب تجهیزات آزمایشگاه از مشاوران داخلی و خارجی کمک گرفته شده است.

هاشم پور: تجهیزات آزمایشگاه گوهرسنگ مرکز تحقیقات در کشور بی نظیر است

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مرتضی هاشم پور در آیین افتتاح آزمایشگاه گوهرشناسی و گوهرتراشی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران که با حضور وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، افزود: در جهت توسعه صنعت گوهرسنگ کشور اهتمام ویژه‌ای از سوی ایمیدرو وجود دارد و مرکز تحقیقات آماده ارایه خدمات متنوع برای تحقق این مهم است.

وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به لحاظ نرم افزار و سخت افزار دارای ظرفیت کم نظیری است، گفت: مرکز تلاش می‌کند تا در ابعاد مختلف مرجع تحقیق و توسعه در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.

سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با بیان اینکه مرکز به دنبال حل مسائل شرکت‌های معدن و صنایع معدنی است، اعلام کرد: طی ماه‌های گذشته نشست‌های هم اندیشی پیرامون خدمات مرکز و نیازمندی‌ها با شرکت‌های معدن و صنایع معدنی همچون فولاد مبارکه، چادرملو، گل گهر و... برگزار شد تا همکاری‌ها گسترش یابد.

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تحت پوشش ایمیدرو و در استان البرز قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: