کد خبر: ۳۹۶۶۹۳
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
فرمانده فراجا شرکت فرودگاه‌ها گفت: امسال برای افزایش امنیت حجاج اجازه ورود همراهان به فرودگاه‌ها را نمی دهیم و همراهان در محل های که نزدیک فرودگاه‌ در نظر گرفته شده حاضر می شوند.

اجازه ورود همراهان حجاج در فرودگاه‌ها را نمی دهیم

سردار عقیلی گفت: عملیات حج امسال با همکاری پلیس فرودگاه‌های کشور طبق برنامه ریزی که انجام شده به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم در ۲۱ فرودگاه کشور در این ایام مشکلی ایجاد نشود.

به گفته فرمانده فراجا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، امسال بنابر برنامه ریزی صورت گرفته اجازه ورود همراهان حجاج را به فرودگاه‌ها برای استقبال یا بدرقه را نمی‌دهیم که این اقدام هم در راستای امنیت و ایمنی حجاج است.

او در خصوص اقلام ممنوعه حجاج هم گفت: برخی از دارو‌های خاص که استفاده از آن‌ها در عربستان ممنوع است، حجاج در نظر بگیرند و از سوی دیگر حمل یا استفاده از مواد مخدر هم ممنوع است.

عقیلی گفت: در سال‌های گذشته به هیچ عنوان حاجی در ایام حج دستگیر نشده است.

او گفت: تمامی گیت‌ها و تجهیزات در این حوزه به روز رسانی شده و درتلاش هستیم که در سال‌های آینده بررسی مدارک حجاج به صورت دستی نباشد و این موضوع برطرف شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: