May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر روابط عمومی چادرملو در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۹۶۹۴۷
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
روابط عمومی‌ها باید در اطلاع رسانی‌های خود به گونه‌ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.

روابط عمومی ها، بالاترین نقش را در حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ها و سازمان ها دارند

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه‌های ذهنی مخاطبان، روابط عمومی‌ها باید در اطلاع رسانی‌های خود به گونه‌ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.


وی افزود: برای این منظور، روابط عمومی‌ها باید سه سئوال «چه چیزی را، برای چه کسی و چگونه ارایه دهیم» را در اطلاع رسانی‌های خود مدنظر قرار دهند. مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو با اشاره به ضرورت‌های تهیه خبر در روابط عمومی‌ها تصریح کرد: نوآوری در خبر و جدا شدن از سبک سنتی برای جذب مخاطب و نیز توجه به موضوع هم ذات پنداری در ذهن مخاطب با برانگیختن عواطف و احساسات مخاطب، از جمله این موارد است.


وی ادامه داد: از دیگر مولفه‌های تنظیم خبر، نشاط آفرینی با ارائه جنبه‌های مثبت رویداد‌ها است. مولفه دیگر، ایجاد تعلیق بوده و در آن، به مخاطب تلنگری زده می‌شود تا خود متوجه نتیجه شود.


طالبی اذعان کرد: تعلیق ادبی، مولفه دیگری در اطلاع رسانی است که در آن، حس کنجکاوی مخاطب را تحریک و در مسیر اتفاقات رویداد در ذهن او را درگیر می‌کند و موجب جذابیت پیام می‌گردد.


وی ادامه داد: امروزه مردم به دنبال نرم خبر به جای سخت خبر هستند. توجه به این امر، موجب اثر گذاری بیشتر بر مخاطب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: