کد خبر: ۳۹۷۷۵۶
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
کتابچه الکترونیکی عملکرد ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی منتشر و بر روی پورتال ایمیدرو بارگذاری شد.

انتشار کتابچه الکترونیکی عملکرد ایمیدرو در سال ۱۴۰۰

گزارش روابط عمومی ایمیدرو، کتابچه عملکرد ایمیدرو طی سال ۱۴۰۰ شامل یک پیش فصل و ۴ فصل مجزا تدوین شده است.
در بخش پیش فصل، پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ و منویات ایشان (اقدام و عمل) در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جمع کارگران و همچنین، یادداشت وجیه ا... جعفری، رئیس وقت هیات عامل ایمیدرو درج شده است.

در فصل اول، ایمیدرو در یک نگاه بیان شده که شامل «جایگاه ایمیدرو در بخش صنعت و معدن کشور»، «ماموریت ایمیدرو»، «چشم انداز»، «ارزش ها»، «استراتژی‌های کلان»، «خط مشی» و نیز «اقدامات، نتایج و دستاورد‌های ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی در راستای تحقق رویکرد‌های پنج گانه» است.

در فصل دوم، «رشد تولید و ظرفیت‌های تولید طی ۲۰ سال»، «افتتاح بیش از ۷۵۰ میلیون دلار طرح در سال ۱۴۰۰»، «شروع عملیات ۱.۲ میلیارد دلار طرح در سال ۱۴۰۰» و نیز «۱.۲ میلیارد دلار طرح در نوبت راه اندازی طی سال ۱۴۰۱» مطرح شده است.

در فصل سوم، «فناوری‌های نسل ۴»، «طرح‌های توسعه ۱۴۰۰ و برنامه ۱۴۰۱»، «تجارت خارجی»، «زیرساخت و ایجاد زیربنا‌ها در مناطق معدنی و صنایع معدنی»، «طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور»، «اکتشاف، آموزش، پژوهش و فناوری»، «صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی»، «ایمینو»، «احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس»، «مناطق ویژه اقتصادی» و «بهداشت، ایمنی و محیط زیست» مورد بررسی قرار گرفته است.

 فصل چهارم، به موضوعاتی همچون «سرمایه گذاری در 95 طرح طی سال های 1401 و برنامه تا پایان 1404»، «چشم انداز کلی بخش صنعت و معدن در سند چشم انداز 20 ساله» و «اهداف کمی بخش معدن و صنایع معدنی در چشم انداز 20 ساله»، پرداخته شده است.

 فایل پیوست
 
booklet 01.pdf 1.05  مگابایت
booklet 02.pdf 13.19  مگابایت
booklet 03.pdf 1.83  مگابایت
booklet 04.pdf 807.36  کیلوبایت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: