کد خبر: ۳۹۷۷۵۸
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز در همایش آموزشی طرح شوکا که با حضور روسای شعب، نمایندگان فروش و کارگزاران دو استان تهران و البرز این شرکت برگزار شد، گفت: شبکه فروش پرتلاش و توانمند بیمه البرز می تواند به عنوان بازوی اجرایی و خط مقدم فروش در نقش آفرینی جدید بیمه البرز که همانا توسعه فروش بیمه های زندگی است، خودرا به معنای واقعی به مرحله ظهور برساند.

بیمه البرز پیشگام در توسعه بیمه های زندگی است

موسی رضایی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیند‌های بیمه گری گفت: بیمه البرز برند معتبر، خوشنام و معتبری است و تمایز‌های زیادی به لحاظ سرمایه، دانش فنی  و استفاده از فناوری اطلاعات دارد که امید است با هوشمندسازی شرکت تا پایان سال جاری به این برتری‌ها افزوده شود و بیش از گذشته در صنعت بیمه کشور بدرخشد.

وی کوتاه مدت بودن بیمه نامه شوکا و بهره مندی بیمه گزار از تسهیلات قرض الحسنه برای خرید این بیمه نامه را از مزایای طرح شوکا نام برد و خبر داد: برای نمایندگان فروشی که در عرضه طرح شوکا خلاقیت داشته و موفق عمل کنند طرح‌های تشویقی زیادی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که توسعه فروش بیمه‌های خرد تمامی ذینفعان شرکت را منتفع می‌سازد خطاب به شبکه فروش گفت:  مشتریان رضایتمند، خود مُبلغ خوبی برای شرکت خواهند بود پس باید جلب رضایت مشتری را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهید.

موسی رضایی همچنین به حضور بیمه البرز در بازار‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: بیمه البرز قبلا به عنوان راهبرشرکت‌های بیمه در بازار روسیه حضور داشته و هم اکنون نیز به عنوان راهبر شرکت‌های بیمه ایرانی با همکاری یک شرکت بیمه سوری درصدد تاسیس شرکت بیمه مشترک ایرانی سوری به منظور حمایت از سرمایه گذاران ایرانی در این کشور است که به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی به توانگری مالی بیمه البرز اشاره و بر لزوم پرداخت دقیق و سریع خسارت تاکید کرد و هوشمندسازی فرآیند پرداخت خسارت را  عاملی برای افزایش شفافیت و جلوگیری از تخلفات دانست.

در ادامه این همایش با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادی بیمه البرز از نمایندگان برتر این شرکت در دو استان تهران و البرز با اهدای لوح قدردانی شد.

در همایش آموزشی طرح شوکا استان‌های تهران و البرز، امیر سلطانی مقیم، مدیر توسعه بازار بیمه البرز نیز ضمن تشریح ویژگی‌های این طرح و پاسخ به سوالات نمایندگان فروش، فرآیند صدور این محصول را  به طور کامل آموزش داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: