کد خبر: ۳۹۷۸۱۲
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
مديرعامل شركت سنان شيمي سايپا گفت: توليد روغن و روانكار در اين شركت تا پايان ارديبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 6 برابر شده است.

افزايش 6 برابري توليد و فروش روغن و روانكار در شركت سنان شيمي سايپا

به گزارش سایپانیوز، محمد بابایی با اشاره به رکورد تولید شرکت سنان شیمی سایپا در دو ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهارکرد: با همت و تلاش کارکنان این مجموعه و همچنین برنامه‌ریزی‌های دقیق، در دوماه ابتدایی سال جاری میزان تولید روغن و روانکار شرکت سنان شیمی سایپا به ۲۹۸ هزار و ۲۹۳ لیتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که میزان تولید ۴۷ هزار و ۳۷۲ لیتر بود، شاهد رشد ۶.۳ برابری در این بخش هستیم.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، فروش محصولات شرکت سنان شیمی سایپا از مرز ۱۸۴ میلیارد ریال عبور کرد، سال گذشته در همین مدت میزان فروش ۳۰.۵ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ برابری حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا با بیان اینکه هدف گذاری تولید این مجموعه تا پایان سال هزار و ۶۲۹ تن و در حدود دو برابر سال گذشته (میزان تولید سال گذشته ۸۹۳ تن بوده است) خواهد بود، تاکید کرد: تامین نقدینگی با حمایت مدیران ارشد گروه، ذخیره سازی مناسب مواد اولیه و خرید و راه اندازی خط بسته بندی نیمه اتومات روغن موتور از مهم‌ترین دلایل افزایش تولید و فروش شرکت سنان شیمی سایپا است.

او با اشاره به افزایش کیفیت تولیدات شرکت سنان شیمی، گفت: عواملی، چون ارتقاء فرآیند تولید با نوسازی و بهسازی خطوط تولید، اتخاذ رویکرد سختگیرانه در کنترل فرآیند‌های تولید، توسعه تجهیزات آزمایشگاه شرکت و خرید روغن پایه با کیفیت بالاتر، در افزایش کیفیت تولیدات این شرکت موثر بوده است.

شرکت سنان شیمی سایپا در زمینه تولید انواع روغن موتور در سطوح کیفی مختلف، مایع ترمز، ضد یخ، انواع روغن‌های صنعتی، انواع گریس، روغن دنده، روغن هیدرولیک و شیشه شوی و آب رادیاتور فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: