April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۸۲۹
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرستان مناطق، روسای شعب استانی و روسای شعب سراسر کشور با محوریت اصلاح ترکیب پرتفوی و افزایش بهره وری در رامسر برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا

به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در سخنرانی افتتاحیه همایش با تشکر و قدردانی از تلاش مدیران بیمه آسیا در تمامی سطوح و با اشاره جایگاه ممتاز درخشان این شرکت در بازار بیمه، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی تمام ارکان شرکت، موفقیت‌های بیمه آسیا در صنعت بیمه تداوم یابد.

مسعود بادین با اشاره به محوریت همایش براصلاح ترکیب پورتفوی درجهت افزایش بهره وری، بیان داشت: باید توانمندی خود را در خصوص ترکیب پورتفوی بالا ببریم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و فنی در سراسر کشور برای اصلاح ترکیب پورتفوی در جهت افزایش بهره وری قدم برداریم.

گفتنی است همایش مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه‌آسیا با خیرمقدم سرپرست منطقه شش و گزارش دبیر همایش آغاز شد.

در اولین روز همایش، پنج کارگروه بیمه‌های زندگی، بیمه‌های مسئولیت و درمان، بیمه‌های اتومبیل، بیمه‌های آتش سوزی، باربری، مهندسی و کارگروه شعب و نمایندگان با موضوع بررسی مسائل و چالش‌های پیش رو برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: