کد خبر: ۳۹۸۰۵۵
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
محصولات آموزشی و پژوهشی فناوری های دانش بنیان با هدف انتقال مفاهیم و کاربردهای فناوری‌های پیشرفته عرضه می‌شوند.

ساخت بازی‌های ایرانی آموزشی با فناوری نانو + فیلم

محمد اتراکی، مدیر پروژه توسعه محصولات آموزشی نانو گفت: هدف ما از توسعه و ساخت محصولات آموزشی و پژوهشی فناوری‌های دانش بنیان، انتقال مفاهیم یا کاربرد‌های فناوری‌های پیشرفته با به کارگیری محصولات آموزشی و سرگرمی است.

به گفته وی در دسته‌بندی این محصولات می‌توان به کتاب، بازی رومیزی، اسباب بازی‌های فکری و ساختنی، بازی‌های دیجیتال، کتاب‌های سه بعدی، بسته‌های آموزشی (کیت)، تجهیزات آموزشی و محصولات سرگرمی اشاره کرد.

او افزود: در این راستا با همکاری تیم‌های متعدد و افراد متخصص در حوزه‌های مختلف محصولات جدیدی توسعه پیدا کرده و عرضه شده اند. محصولات عرضه شده در نمایشگاه آبادیران که اغلب در موضوع فناوری نانو طراحی شده اند، علاوه بر جنبه‌های جذابیت و سرگرم کننده بودن، در موضوعات مختلفی همچون ساختمان، الکترونیک، بهداشت و درمان، انرژی‌های نو و سایر حوزه‌های کاربردی هستند.

اتراکی ادامه داد: این محصولات برای گروه‌های مختلف سنی و در مقاطع تحصیلی مختلف قابلیت استفاده دارند و می‌توان در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی از آن‌ها بهره جست. همچنین بخشی از محصولات ارائه شده در قالب اسباب بازی‌های خانگی هستند که علاوه بر جنبه سرگرم کنندگی و بازی و جذابیت‌های بازی به صورت محتوایی مفاهیم یا کاربرد‌های فناوری نانو را به مخاطب عرضه می‌کنند.

او گفت: به نظر می‌رسد آشنایی با فناوری نانو با این محصولات، می‌تواند به برقراری عدالت آموزشی و تقویت حس اعتماد به نفس و تفکر «ما می‌توانیم» کمک کند. امیدواریم این محصولات که همگی ساخت ایران هستند با حمایت علاقه‌مندان و نهاد‌های اثرگذار بتوانند در بازار موفق بوده و گامی در جهت توسعه دانش و فناوری نانو در سطح ایران اسلامی برداشته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: