کد خبر: ۳۹۸۲۴۷
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
اپل اعلام کرد که در حال آماده شدن برای بستن سرویس My Photo Stream تا ۲۶ ژوئیه آینده است.

بستن My Photo Stream در آیفون، باعث از بین رفتن تصاویر می‌‎شود؟

شرکت اپل با اعلام تصمیم خود برای بستن سرویس My Photo Stream تا ۲۶ ژوئیه، به کاربرانی که به این سرویس وابسته هستند توصیه کرد تا قبل از این تاریخ به سرویس "iCloud Photos" بپیوندند تا بتوانند عکس‌های خود را در آن ذخیره کنند.

سرویس My Photo Stream چیست؟
سرویس My Photo Stream اجازه می‌دهد تا عکس‌ها به مدت ۳۰ روز در حساب iCloud کاربر آپلود و به طور موقت ذخیره شوند و از تمام دستگاه‌های دیگر کاربر، اعم از دستگاه‌های تلفن همراه مانند iPhone یا iPad یا رایانه، به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

همچنین این سرویس برای ذخیره آخرین تصاویر به صورت رایگان در دسترس بوده و کاربر می‌تواند حداکثر ۱۰۰۰ تصویر را از طریق آن سرویس آپلود کند، بدون آنکه فضای ذخیره سازی ابری حساب را اشغال کند؛ از این رو تعداد زیادی از کاربران به آن متکی بودند.

اقدام جدید اپل
اپل قصد دارد همه کاربران را به iCloud Photos کوچ دهد و از این به بعد عکس‌ها در سرویس My Photo Stream آپلود شوند و به مدت ۳۰ روز یا تا زمان بسته شدن در آنجا باقی بماند.

ترسی برای حذف تصاویر ذخیره شده در این سرویس وجود ندارد، زیرا در هنگام بسته شدن در یکی از دستگاه‌های مختلف اپل با کیفیت اصلی خود وجود خواهند داشت و اپل به کاربران توصیه می‌کند که تصاویر را از این سرویس در دستگاهی که می‌خواهند به صورت دائمی مشاهده کنند ذخیره نمایند.

نحوه بازیابی عکس‌های خود از این سرویس:
برنامه Photos را باز کنید.
بر روی گزینه Albums کلیک کنید.
سپس وارد پوشه My Photo Stream خواهید شد.
پس از آن، تمام عکس‌هایی را که می‌خواهید در دستگاه خود داشته باشید را انتخاب کنید.
در پایان ذخیره تصویر را فشار دهید.

منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: