کد خبر: ۳۹۸۳۱۲
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
واحدCRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد، با هدف وفادارسازی مشتریان بانک تا کنون رضایت حداکثری مشتریان را جلب نموده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان در شبکه بانکی شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، واحد عملیات CRM این بانک فعالیت خود را در سال گذشته با تعداد ۱۳ نفر ذیل اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان آغاز کرد. آسیبشناسی موضوعات مربوط به مشتریان، وفادارسازی مشتری، نگاهداشت مشتری و همچنین بهبود سطح کیفیت خدمات از اهداف اساسی این واحد است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت بهبود فرآیند مشتری‌مداری این پرسنل، دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوع «مدیریت ارتباط مشتریان»، «نحوه ارتباط مؤثر با مشتری» و «هنر متقاعدسازی تلفنی» را برای این افراد برگزار کرده است.
مهم‌ترین اقدامات انجام شده
فعال‌سازی مشتریان راکد و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و پروژه‌های بانک و همچنین اقدامات و فعالیت‌های مربوط به امور مشتریان به‌صورت پروژه‌محور حسب نیاز بانک اکنون به صورت مستر در حال انجام است.
یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های کارکنان CRM تماس با تعداد ۵۰هزار مشتری است که تأثیر به‌سزایی در احیای مجدد مشتریان غیرفعال بانک داشته است. تماس با گیرندگان وام کالاکارت استان‌های هدف در سال ۱۴۰۱ و رضایت‌سنجی طرح و آسیب‌شناسی و علت‌یابی نارضایتی مشتریان تماس‌گیرنده با مرکز تماس نیز جزو مواردی است که توسط این واحد صورت گرفته است.
گفتنی است نیرو‌های این بخش، با هدف افزایش سطح خدمات پیشخوان مجازی و هدایت مشتریان به استفاده از سامانه‌های غیرحضوری بانک و آسیب‌شناسی این موضوع، با مشتریانی که در بستر پیشخوان مجازی یا همراه‌بانک ورود کرده و در مراحل تشکیل پرونده وام آنلاین، آن را نیمه‌کاره رها کرده‌اند تماس گرفته و در صورت امکان رفع مشکل می‌کنند.
برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تکمیل پروفایل مشتریان بر اساس خوداظهاری مشتری با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی برای راه‌اندازی کمپین‌های بانک و عمل کردن به دستورالعمل‌های بانک مرکزی جهت ثبت هویت واقعی مشتری، دسته‌بندی و ارتباط مستمر با مشتریان و رفع نیاز‌های آن‌ها با هدف نگهداری و افزایش میزان وفاداری مشتری از جمله برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.
ارسال چاپ
https://www.qmb.ir/R-qHBwsAH

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: