April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۶۷۸
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت ومعدن به همراه عبدالرضا، ولی الهی معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات (عضو هیات عامل) بانک صنعت و معدن در سفر به استان آذربایجان غربی از چندین واحد صنعتی که توسط این بانک تامین مالی شده اند، بازدید نمودند.

بازدید اعضای هیأت مدیره و هیات عامل بانک صنعت و معدن از طرح‌های تامین مالی شده این بانک در استان آذربایجان غربی

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مدیران ارشد این بانک که صبح چهارشنبه هفتم تیرماه به استان آذربایجان غربی عزیمت کرده بودند، از واحد‌های تولیدی شرکت کارخانجات نساجی خوی و شرکت فرش پدیده آذربایجان چایپاره بازدید نمودند و در جلسه با مدیران این شرکت ها، راهکار‌های تعامل مناسب و ارایه خدمات بانکی مطلوب را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
شرکت کارخانجات نساجی خوی یکی از واحد‌های ریسنگی و بافندگی پارچه کشور با ظرفیت تولید سالانه ۴۷ میلیون و ۵۲۰ هزار مترمربع پارچه کتان و جین (واحد بافندگی) و ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن نخ (واحد ریسندگی) در حال فعالیت است. تعداد کارکنان شرکت ۱۶۲۸ نفر بوده و این شرکت به منظور تامین سرمایه در گردش بخش‌های تولیدی خود از بانک صنعت و معدن درخواست تسهیلات نموده که در ارکان اعتباری بانک در حال بررسی می‌باشد.
شرکت فرش پدیده آذربایجان نیز واحد تولید فرش ماشینی در شهر چایپاره با ظرفیت تولید ۹۷ هزار مترمربع فرش ماشینی در سال می‌باشد که محصول تولیدی آن انواع فرش ماشینی در سایز‌های مختلف با توجه به نیاز بازار است که تعداد کارکنان شرکت یادشده ۳۵ نفر می‌باشد. شرکت فرش پدیده آذربایجان، تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از بانک صنعت ومعدن دریافت نموده و درصدد توسعه فعالیت تولیدی خود و خرید ماشین آلات جدید می‌باشد که به این منظور از بانک صنعت و معدن درخواست تسهیلات جهت تامین مالی طرح توسعه واحد تولیدی خود را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: