April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۷۶۹
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
در مراسمی به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در استان قزوین زمین رایگان اهداد شد.

اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا

همزمان با دهه ولایت و امامت مراسم جشن اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در استان قزوین با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به صورت نمادین به ۹ خانواده قزوینی سند زمین رایگان تحویل داده شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: جوانی جمعیت از ارکان قدرت نظام است و اجرای قانون فرزند آوری پنجره جمعیتی را از شرایط بحرانی به عادی تبدیل و اقتدار کشور را تقویت خواهد کرد.

اعلایی افزود: موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری که سال‌ها مورد غفلت واقع شده بود خوشبختانه در دولت سیزدهم در یک حرکت سمبلیک برای توجه به یکی از نیاز‌های اساسی مردم آغاز شد و امیدواریم با سرعت بیشتری به اهداف تعیین شده برسیم.

وی اضافه کرد: جمعیت به عنوان ارکان قدرت یکی از مزیت‌های گذشته و فعلی کشور بوده بویژه نظامی که آرمان‌های ایدئولوژیک و نگاه گفتمانی دارد باید از نظر کمی و کیفی در حوزه جمعیت سرمایه گذاری کند.

اعلایی تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های نظام اسلامی همین قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری است که برای تحقق آن بایستی از ابزار‌های تشویقی استفاده کرد تا مردم از آن استقبال کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: باید بستر قانونی اجرای مشوق‌ها به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا بیش از گذشته در استان مهیا شود تا شاهد افزایش جمعیت کشور باشیم.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که دنبال آینده نگری هستند اعلام می‌کنیم موضوع آسیب ناشی از کهنسالی و پیری جمعیت و شکل نگرفتن جمعیتی جوان ما را در آینده نه چندان دور با مشکلات فردی و اجتماعی زیادی مواجه خواهد کرد.

اعلایی گفت: امیدواریم با تلاشی که در کشور آغاز شده و همراهی خانواده‌ها بتوانیم پنجره جمعیتی را از شرایط بحرانی با سرعت به حالت عادی برگردانیم و بدانیم فرصت زیادی نداریم.

استاندار قزوین اظهارداشت:خوشحالیم که در استان قزوین نیز قانون اجرای جوانی جمعیت امروز کلید خورد و جا دارد از تلاش‌های آقای هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در عملیاتی شدن این قانون مهم و از خانم محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی که در تصویب و اجرای قانون جوانی جمعیت تلاش زیادی کردند تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: