مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی در چهلمین سفر استانی در اردبیل اعلام کرد:
کد خبر: ۳۹۸۸۰۱
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در چهلمین سفر استانی و پس از بازدید میدانی از تعدادی از مراکز درمانی و بیمه‌ای و پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی در استان اردبیل، با ابراز رضایت از اقدامات صورت‌گرفته در سفر سال قبل به استان اردبیل، گفت: ۱۶ پروژه مهم و اثرگذار توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اردبیل در حال اجراست که با اتمام آن‌ها خدمات درمانی ارائه شده در استان، بیش از پیش موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

۱۶ پروژه توسعه‌ای و ایجادی تأمین‌اجتماعی در سطح استان اردبیل در حال اجراست

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در جریان بازدید از پروژه‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل و افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد جامعه تحت پوشش تأمین‌اجتماعی هستند و در دولت مردمی سیزدهم، رویکرد اصلی این سازمان متناسب با تأکیدات ریاست محترم جمهوری، توسعه خدمات است که در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی مورد توجه قرار دارد و در بخش اقتصادی نیز رویکرد ما فعالیت اقتصادی مؤثرتر در اقتصاد کلان و افزایش سودآوری این بخش برای توسعه خدمات به جامعه است.

موسوی افزود: در استان اردبیل حدود ۵۰ درصد جمعیت استان یعنی حدود ۷۰۰ هزار نفر تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند که بایستی خدمات بیمه‌ای و درمانی این عزیزان را توسعه دهیم و به‌ویژه خدمات درمانی رایگان تأمین‌اجتماعی را به جامعه شریف تحت‌پوشش سازمان که در سنوات گذشته کمتر از این خدمات برخوردار بوده‌اند؛ ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه عملیات نوسازی ساختمان اداره‌کل اردبیل حدود یک سال و نیم پیش آغاز شد، گفت: این ساختمان با هزینه معقولی احیا شد تا خدمات بیمه‌ای را به مردم عزیز اردبیل ارائه دهد. امروز پروژه‌هایی که در سفر قبلی نیز بازدید کرده بودیم را بار دیگر بررسی کردیم و شاهد هستیم که به لطف خدا پیشرفت خوبی انجام شده است و از مدیران و کارکنان استان تشکر می‌کنم.
موسوی افزود: درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان سبلان نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود. درمانگاه نمین را هم بازدید کردیم که تا دو سه ماه آینده افتتاح می‌شود. درمانگاه شماره دو اربیل با تلاش همکاران و مساعدت استاندار محترم اردبیل، تهاتر زمین آن انجام شده است که انشاءالله طی چند ماه آینده تجهیز خواهد شد تا خدمت‌رسانی بیشتری را در این منطقه شاهد باشیم. در گرمی در سفر قبلی مصوبه ساخت درمانگاه را داشتیم که با مساعدت استاندار محترم و فرماندار گرمی، زمینی که باید از یکی از دستگاه‌های اجرایی خریداری می‌شد، کار‌های آن به‌سرعت در حال انجام است و ان‌شاءالله عملیات اجرایی پروژه گرمی هرچه زودتر شروع خواهد شد. در خلخال نیز درمانگاه جایگزین مورد نیاز است که در این زمینه مصوبه هیئت‌مدیره دریافت شده است.
وی ادامه داد: در پارس‌آباد توسعه بیمارستان از ۴۶ تخت‌خواب به ۹۶ تخت خواب را در دستور کار داریم که کار‌های مقدماتی آن انجام شده است و باید با سرعت و همت عزیزان به سرانجام برسد. با همکاری و همراهی مدیران تأمین‌اجتماعی و راهبری استاندار محترم اردبیل، مسیر توسعه خدمات به سرعت در حال انجام است و با تمهیدات اتخاذ شده امیدواریم شاهد تحول در خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم باشیم. در حوزه سرمایه‌گذاری استان نیز شستا ورود جدی خواهد داشت و احداث دو نیروگاه ۱۰ مگاواتی را شروع می‌کنیم. یک دامداری را نیز در یکی از شهرستان‌ها شروع کرده‌ایم و چند پروژه دارویی نیز در حال بررسی هستیم و در زمینه توسعه سرمایه‌گذاری نیز تلاش خواهیم کرد.
موسوی افزود: در سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه خدمات درمانی در اولویت است و امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با اولویت استان‌های کمتر برخوردارد تأمین منابع می‌شود تا با توسعه خدمات در مراکز درمانی، شاهد افزایش رضایتمندی مردم از خدمات باشیم. توسعه خدمات درمانی، مهم‌ترین خدمت در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است که این مسیر با همت و قدرت در سازمان تأمین‌اجتماعی با برنامه‌های مختلف در حال حرکت است.
وی تأمین رضایت مردم را مهم‌ترین اصل سازمان تأمین‌اجتماعی در ارائه خدمات عنوان کرد و گفت: ما امانتدار مردم هستیم و باید برای پاسخگویی شایسته همیشه آماده باشیم که بخشی از این پاسخگویی مجموعه اقدامات اجرایی پروژه‌های درمانی در سطح کشور است.
وی با تأکید بر اینکه تأخیر در پروژه‌ها آفت است، تصریح کرد: با قدرت و قوت مسیر توسعه را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تأخیر در پروژه‌ها به حداقل برسد. مردم ما شایسته با کیفیت‌ترین خدمات درمانی هستند و باید به رویکرد‌های منطقه‌ای در سیاست کشور نگاه دوباره شود و اقتضائات هر منطقه در این رویکرد لحاظ و بر اساس آن برنامه‌ریزی و اقدام شود.
موسوی با تأکید بر ۸ راهبرد اعلام شده سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای ارائه خدمات گفت: قبل از انقلاب تنها ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه بودند درحالی‌که هم‌اکنون ۷۳ درصد جامعه ۸۵ میلیون نفری ایران تحت‌پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند و سعی می‌کنیم این رقم به ۱۰۰ درصد برسد.
وی همچنین از ارائه ۱۸ نوع خدمت مهم توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: در برخی موارد از برخی کشور‌های پیشرفته جلوتر هستیم و در سایر بخش‌ها سعی شده در حداقل زمان به استاندارد جهانی برسیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با رضایت از ارزیابی اقدامات صورت گرفته در سفر سال قبل به استان اردبیل تاکید کرد: ۱۶ پروژه توسعه‌ای و ایجادی در استان اردبیل در حال اجراست که با اتمام آنها، خدمات درمانی ارائه شده در استان بیش از پیش موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.
استاندار اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه فرصت‌های بسیاری در گذشته بوده که استفاده درستی از آن‌ها نشده است، تأکید کرد: کار‌ها و اقدامات شروع شده در حوزه درمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.
حامد عاملی افزود: بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا جبران خواهد شد.
وی کمبود تخت‌های بیمارستانی استان را چالشی دانست که باید برای جبران آن طرح‌های جدید درمانی ایجاد کرد.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان اردبیل هم در این مراسم در مورد بهسازی ساختمان اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این ساختمان با ۱۵۰۰ متر زیربنا و ۷۰۰ متر محوطه با تغییرات کلی اجراشده که در نوع خود از حیث زمان اجار منحصربه‌فرد بوده است.
افشین شیرزاده گفت:عقب‌ماندگی چندین ساله استان در بخش تأمین‌اجتماعی با نظر مساعد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اجرای پروژه‌های مختلف در حال جبران است که طعم شیرین آن را مردم استان در آینده نزدیک خواهند چشید.
لازم به یادآوری است مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این سفر از پروژه‌های در حال اجرای درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل، درمانگاه شماره ۲ اردبیل، درمانگاه شهرستان نمین، ارتقای هتلینگ بخش اطفال، موتورخانه واحد تاسیسات بیمارستان سبلان، مهمانسرای اداره‌کل و بخش‌های مختلف بیمارستان سبلان اردبیل بازدید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: