May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۸۵۹
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک ماه گذشته ٩ هزار و ٢٠٠ معرفی نامه‌های از طریق سامانه جست‌وجوی شغلی صادر شد و ٢ هزار و ٧٣٢ نفر مشغول به کار شدند.

بیش از ۲ هزار نفر از طریق سامانه جستجوی شغل مشغول به کار شدند

محمود کریمی بیرانوند در آیین رونمایی از سامانه جستجوی شغلی، گفت: یک نسخه از سامانه فرصت‌های شغلی در دولت قبل ایجاد شد که با مشکلات و اعتراض‌های گسترده‌ای همراه بود و در این دولت سامانه جدیدی با عنوان جست‌وجوی شغلی، با همکاری صندوق کارآفرینی امید راه‌اندازی شد.

وی افزود: ٣١ هزار کارجو، ٢ هزار و ٧٠٠ کارفرما و ۶١ هزار فرصت شغلی طی یک ماه در سامانه سامانه جستجوی شغلی ثبت شده است.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های بازار کار مسأله اطلاعات است که وزارت کار به عنوان نهاد ناظر و سیاست‌گذار است و فضا را مدیریت کند با راه‌اندازی این سامانه هوشمندسازی خدمات کاریابی‌ها در هدایت نیروی کار صورت گرفته است.

کریمی بیرانوند با بیان اینکه فرآیند کاریابی‌ها هوشمند شده است، گفت: بر این اساس کاریابی‌ها و کارجو و کارفرما به صورت برخط می‌توانند فرایند را ببینند.

وی اظهار کرد: آمایش سرزمین بازار کار هوشمند شده و هزینه‌های جست‌وجوی شغل کاهش پیدا کرده ضمن اینکه مشاغل نوظهور و رو به افول نیز در این سامانه شناسایی شده است که سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند از این طریق آموزش‌ها را ارائه کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: