April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۰۸
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
عضو هیات عامل و و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور طی بازدید از اداره امور شعب بانک ملی استان مرکزی در همایش بررسی عملکرد حضور یافته و رهنمود‌های لازم را در خصوص بهبود و ارتقای سطح عملکردی شعب استان ارائه نمودند.

حمایت از واحد‌های تولیدی با محوریت بانک ملی ایران

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجف زاده در نشست با کارکنان ستادی، روسای حوزه و شعب ممتاز و شعب تابعه این استان گفت: بهبود تراز بانک با ایده‌های خلاقانه واحد صف و تولید محصول کاربردی با شرایط و محدودیت‌های فعلی میسر خواهد شد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور فعالیت مطابق با شرایط و محدودیت‌های فعلی و استفاده بهینه از بازخورد‌های واحد صف در طراحی و ارائه محصولات کاربردی را از عوامل مهم جذب منابع موثر و بهبود تراز این بانک برشمرد و بیان کرد: تراز نقدینگی و مدیریت انضباط مالی باید در همه ارکان بانک اجرایی شود.

وی بر ارتقای شاخص‌های بانک و دستیابی به شاخص ممتاز عملکردی از طریق همگرایی، همدلی و هم افزایی توام با روحیه انگیزشی تاکید کرد.

نجف زاده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم اظهار کرد: استان مرکزی با توجه به پتانسیل بالای شهرک‌های صنعتی و تاثیرگذاری آن در ابعاد اقتصادی و اجتماعی باید در دستیابی به منابع بیشتر و افزایش سهم بازار کوشا باشد.

عضو هیات عامل بانک نظارت ثمربخش و مستمر را یکی از عوامل بنیادی موفقیت در کاهش مطالبات استان دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک ملی ایران در سال جاری، تلاش مضاعف همراه با برنامه را از همکاران استانی خواستار شد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور با تاکید بر اهمیت جایگاه و برند بانک گفت: حفظ انگیزه، امید و آرامش فکری همکاران توام با تلاش بی وقفه در شناساندن پارامتر‌های بی رقیب بانک باید مدنظر باشد.

وی خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت نقدینگی مستلزم تلاش همه ارکان بانک است و با توجه به اهمیت منابع انسانی، همکاران باید نهایت سخت کوشی و مجاهدت خود را برای خدمات دهی مناسب‌تر و دستیابی به اهداف به کار گیرند.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران طی این سفر در بازدید‌های فشرده از شرکت‌های بزرگ و مطرح این استان از جمله پالایشگاه شازند، کشتارگاه صنعتی درسا مرغ، مجموعه تولیدی، خدماتی، رفاهی قزل پارک و آریا عمران جی دلیجان، شرکت‌های عالیفرد (سن ایچ)، بهتام روانکار و کابل متال ساوهدر بازدید کرد و راه‌های افزایش تعاملات سازنده با تولیدکنندگان این استان را بررسی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: