May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۸۱
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داشبورد‌های مدیریتی به زودی راه اندازی می شود و کمک زیادی به مدیریت هوشمند در زمینه تامین و مصرف دارو خواهد کرد.

کمک به تامین دارو با راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در برنامه کنگره سلامت هوشمند ایران گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد از مراکز درمانی در بخش دولتی هستند. برخی از مسائل مراکز درمانی دولتی مربوط به اعتبارات است.

به گفته وی در اوایل شیوع بیماری کرونا کشور مشکل تامین ماسک و تجهیزات داشت و در زمان کوتاهی تجهیرات مورد نیاز را تولید کردیم و یکی از بزرگترین صادرکنندگان دستگاه ونتیلاتور شده ایم. در دوران کرونا بسیاری از تجهیزات مورد نیاز را تامین کرده ایم و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده ایم.

او افزود: در حال حاضر، دستگاه شتاب دهنده خطی، دیالیز را تولید کرده ایم وسرعت تولید به لطف دانشمندان کشورمان بالا است. سامانه مدیریت هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی کرده ایم و کمک زیادی به میزان داروی مورد نیاز و اشغال تخت بیمارستانی همچنین سیر مصرف دارو و تجهیزات پزشکی کرده است.

او گفت: داشبورد‌های مدیربتی به زودی راه اندازی شده و کمک زیادی به مدیریت هوشمند در زمینه تامین و مصرف دارو و همچنین میزان تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها خواهد کرد.

او گفت: باید اقدامات بهتری در زمینه هوشمند سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: