مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد:
کد خبر: ۳۹۹۱۵۲
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: هوشمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی و پیشرانی فناوری اطلاعات از راهبردهایی است که در جهت ایجاد تحول در سازمان با جدیت پیگیری می‌شود. تحول به معنی این است که دگرگونی را در همه وجوه سازمان شاهد باشیم و پیشرانی حوزه فناوری اطلاعات در تحول به معنی نقش و جایگاه مهم این حوزه در بسترسازی برای تحول است.

پیشرانی فناوری اطلاعات در راهبرد هوشمندسازی

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در مراسمی که به‌مناسبت روز فناوری اطلاعات با حضور مدیران و کارکنان حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی و ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران و کارکنان این حوزه در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی را توفیق الهی می‌دانیم. آثار این خدمات برای همه ما به‌عنوان خیر و مبرات ثبت و ضبط می‌شود و باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت استفاده کنیم.

موسوی افزود: کار‌های بزرگ و با عظمتی در حکمرانی تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود و آثار آن برای همه همکاران و مردم مشخص است. باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم و به تکلیف خود عمل کنیم و از فرصت خدمت به بهترین نحو بهره‌برداری کرده و تلاش کنیم که با همکاری و همراهی مجموعه سازمان همه آنچه در توان داریم را برای خدمت به جامعه تحت پوشش انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با ظرفیتی که از حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شناسیم و ظرفیت و دانش تخصصی موجود در سازمان، اهداف راهبردی سازمان را مبتنی بر واقعیت طراحی کردیم. هوشمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی و پیشرانی فناوری اطلاعات از راهبرد‌های سازمان است که در جهت ایجاد تحول بزرگ در سازمان با جدیت پیگیری می‌شود. تحول به معنی این است که دگرگونی را در همه وجوه سازمان شاهد باشیم و پیشرانی حوزه فناوری اطلاعات در تحول به معنی نقش و جایگاه مهم این حوزه در بسترسازی برای است.
موسوی افزود: در بسیاری از موارد، یکی از موانع پیشرفت تحولی قانع شدن به رشد متوسط است. برای تحول نباید به رشد متوسط قانع شویم. فناوری و رویکرد‌های نوین در استفاده از ظرفیت‌های خلاقانه راهگشاست. اگر سازمان در زمینه توسعه خدمات و گسترش جامعه تحت‌پوشش به‌دنبال اجرای برنامه‌های تحولی است، ظرفیت‌های فناوری اطلاعات باید مورد توجه قرار گیرد. فناوری بسترساز جهش و تحول است.
وی ادامه داد: تأمین‌اجتماعی سازمانی منحصربه‌فرد با تنوع و گستردگی خدمات است. در تأمین‌اجتماعی کار‌های بزرگ و ارزشمندی انجام می‌شود. باید به ابعاد فعالیت این سازمان بزرگ و پیچیده توجه ویژه داشته باشیم و در همه برنامه‌ها به گستردگی این سازمان توجه کنیم. این سازمان بزرگ با اطلاعات متنوعی که از مخاطبان مختلف در اختیار دارد، در مواقعی ممکن است مورد طمع دشمنان واقع شود که باید برای مقابله با آن و مبارزه با دشمنان در صورت بروز حملات سایبری آمادگی کامل داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، استفاده از ظرفیت چت هوشمند را از نوآوری‌های ارزشمند حوزه فناوری اطلاعات این سازمان برشمرد و گفت: از زحمات همکاران حوزه فناوری اطلاعات تشکر می‌کنم. کار ارزشمندی برای بهره‌برداری مطلوب از این فناوری انجام شده است که موجب تسهیل ارتباط سازمان با خدمت‌گیرندگان خواهد شد.
دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این حوزه ارائه داد و گفت: استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی و استارت‌آپ‌ها در اولویت فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات است و همه حوزه‌های سازمان باید در این مسیر به ما کمک کنند.
وی افزود: تحقق اهداف سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات، نیازمند تغییراتی در نگرش‌ها و روش‌های اجرایی است. ایجاد تغییر در سازمان، موضوع پیچیده و بعضاً دشواری است، اما خوش‌بین هستیم که این موضوع محقق شود. از حمایت‌های مدیرعامل سازمان و همراهی و همکاری تمامی مدیران و همکاران سازمان در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات قدردانی می‌کنیم و امیدواریم نتیجه همه این اقدامات بهبود خدمت‌رسانی سازمان به جامعه بزرگ تحت‌پوشش باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: