May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۳۳۶
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
بر اساس مفاد چهارمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش اداره کل اعتبارات بانک، از ابتدای سال جاری تا پایان ۲۵ خردادماه، ۷۸۵ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغی بیش از ۱٫۵۷۷٫۸۰۰ میلیون ریال و ۳۷۱ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۰۷٫۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط پست بانک ایران از ابتدای سال تا پایان ۲۵ خردادماه

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این صورتجلسه، معاونت سازمان و برنامه‌ریزی بانک برای اجرای مواد ۹ و ۱۰ آیین‌نامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با همکاری کارگزاری بانک ملی برای نوزادانی که در پست بانک ایران افتتاح حساب کرده‌اند پس از دریافت کد بورسی و اطلاعات کامل نوزادان از درگاه پنجره واحد نسبت به خرید واحد‌های سرمایه‌گذاری برای آنان اقدام شود.
همچنین بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه این معاونت، از افتتاح حساب برای ۳۷٫۰۵۵ نوزاد اعلام شده در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به صورت کاملا الکترونیکی در فاز دوم خبر داد و گزارش کرد: در فاز اول طرح نیز برای بیش از ۹۵۰۰ نوزاد متولد شده افتتاح حساب به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به صورت غیر حضوری افتتاح و به حساب آنان واریز شده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران، از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی برای ازدواج و فرزندآوری، به ۱۹۷ نفر از همکارانی که از فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری ازدواج کرده یا فرزندشان متولد شده است، مبلغ ۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تبریک با امضای مدیرعامل بانک اهدا شده است.
همچنین کمک هزینه عائله مندی برای مزدوجین جدید و حق اولاد فرزندان متولد شده در سال ۱۴۰۱ به ترتیب دو و سه برابر و مطابق ماده (۳) قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری برای تمام گروه‌های حقوق بگیر به ترتیب با ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش داده است.
این گزارش می‌افزاید: اداره کل روابط عمومی نیز به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت مراسمی برای تقدیر از ۲۶ نفر از همکاران ستادی و اجرایی مدیریت شعب مناطق غرب و شرق استان تهران که طی ۱۴ ماه گذشته ازدواج کرده و یا دارای فرزند شده‌اند با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان برگزار و از ۳۴ نفر از همکاران مدیریت شعب استان‌ها نیز به صورت غیر حضوری با ارسال لوح تقدیر و قدردانی کرد.
همچنین در این جلسه، برگزاری کارگاه مجازی «می خواهم زنده بمانم» و حضور متخصص زنان و زایمان توسط امور بانوان و اداره کل روابط عمومی مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: