April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۴۱۶
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
0
مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا پیامی صادر کرد.

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

متن پیام به این شرح است:

“بسم الله الرحمن و الرحیم

مفتخرم در سایه الطاف باریتعالی، شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را خدمت همکاران خوبم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همدلی و همراهی، رمز موفقیت‌های چند سال اخیر بیمه آسیاست که همچنان در هفتمین دهه حضور خود در صنعت بیمه کشور، با خوشنامی و محبوبیت در میان مردم به تصویر کشیده شده است.

اعتماد و اطمینان قلبی بیمه گذاران و سهامداران در این سال ها، ارمغان دستان پرتوان و همبستگی ارزنده اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیااست.

در آغاز شصت و پنجمین حضور ستودنی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور، تایید و اعطای امتیاز ویژه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عملکرد بیمه آسیا و تصویب موفقیت آمیز صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ در مجمع عادی سالیانه، نشانی متقن و روشن از صحت و سلامت مسیری است که مدیریت ارشد شرکت مشتاقانه با ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و نمایندگان، پشتیبانی از طرح‌های جدید بیمه ای، تقویت شبکه فروش، بهبود فرآیند‌های نظارتی، توسعه بازار و تقویت برند، اصلاح ترکیب پرتفوی و ارتقای سیستم‌های آنلاین، آن را در سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد بخشید.

ضمت عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، یاد و خاطره همکاران عزیزم را که در بین ما نیستند، گرامی می‌دارم و همچنین تلاش و کوشش پیشکسوتان و بازنشستگان بزرگوار را ارج می‌نهم.

با افتخار و سربلندی، منت دار مهر و محبت بیکران همکاران پرتلاش خود در سراسر کشور و شبکه فروش توانمند هستم که با همدلی امید بخششان و همراهی نشاط آفرینشان، خدمت صادقانه را معنا بخشیده اند.

با تبریک شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا به سهامداران گرامی و اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور، از یگانه هستی بخش عالم، سلامتی شما همکاران عزیز و تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا را در ارائه خدمات شایسته بیمه‌ای به ملت بزرگ ایران را مسئلت دارم.

مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: