May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۹۰۷
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی دستگاه لوله گذاری در مجاری تنفسی برای معاینه حنجره شد.

بومی سازی دستگاه معاینه حنجره به روش دانش بنیان

مهران محمدی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در زمینه بومی سازی دستگاه لوله گذاری در مجاری تنفسی برای معاینه حنجره گفت: مدل‌های قدیمی‌تر این دستگاه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خیلی رایج است و استفاده می‌شود، اما در عین حال مشکلاتی را هم برای پزشک متخصص و هم برای بیمار به دنبال دارد.

وی افزود: شرکت‌های خارجی نمونه‌های جدید این دستگاه را ساخته اند که تصویر را به پزشک ارائه می‌دهد و هم کار پزشک را آسان‌تر می‌کند و هم این که بیمار احساس بهتری دارد، اما به دلیل تحریم‌ها، واردات این محصول به داخل کشورمان محدود شد.

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: ما محصولی ساخته ایم که همه قابلیت‌های نمونه خارجی را دارد و بازخورد بسیار خوبی هم از پزشکان متخصص و بیماران دریافت کرده ایم.

محمدی اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل ما بحث تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش است یعنی تقاضا برای این محصول وجود دارد، اما نقدینگی لازم برای تهیه مواد اولیه و راه اندازی خطوط تولید را در دسترس نداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: