May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی؛
کد خبر: ۳۹۹۹۲۴
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
با حضور دکتر سید احسان خاندوزی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن برگزار شد

به نقل از بانک مسکن_ هیبنا، صبح روز دوشنبه ۹ مردادماه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به ۲۹ اسفندماه سال مالی ۱۴۰۱ در سالن “جهاد اقتصادی” وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر محمدجواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی و دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد، گزارشی از عملکرد سال گذشته بانک مسکن ارایه شد و به سئوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شد.

همچنین در این نشست، دکتر قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی حضور داشتند.

در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ بانک مسکن با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، اعضای مجمع، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک مسکن به تصویب رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: