May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۰۷۸
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
0

در چاپ یووی رول به رول محصولات چاپی به صورت رول به رول بر روی یک کاغذ چاپ می شوند و به محافظت سطحی هیچ گونه نیازی ندارند. این نوع چاپ برای چاپ بر روی سطوح نرم و انعطاف پذیری مانند پارچه های چرمی، تکستایل، زبرا، فلکسی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که تنها چاپخانه های مدرن و مجهز می توانند از این نوع چاپ استفاده کنند.

چاپ یووی رول به رول

در چاپ یووی رول به رول محصولات چاپی به صورت رول به رول بر روی یک کاغذ چاپ می شوند و به محافظت سطحی هیچ گونه نیازی ندارند. این نوع چاپ برای چاپ بر روی سطوح نرم و انعطاف پذیری مانند پارچه های چرمی، تکستایل، زبرا، فلکسی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که تنها چاپخانه های مدرن و مجهز می توانند از این نوع چاپ استفاده کنند.

چاپ uv

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا شما عزیزان را بیشتر با چاپ uv آشنا کنیم و جهت ثبت سفارش محصول چاپی خود یک مرکز چاپ معتبر را معرفی نماییم.

چاپ یووی رول چیست؟

چاپ رول به رول یووی در اصل برای متریال هایی که به شکل رول می‌باشند مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً از چاپ یو وی رول به رول برای چاپ بر روی انواع مختلف چرم های مصنوعی و طبیعی جهت ساخت و تولید کیف و کفش، چاپ بر روی انواع مختلف پارچه و برزنت، چاپ استیکر یووی، چاپ بک لایت، چاپ فلکسی یو وی‌ و غیره استفاده می شود.

ویژگی های چاپ یووی رول به رول

چاپ یو وی رول به رول بر خلاف چاپ یو وی  که تنها برای سطوح صاف کاربردی است، برای سطوح پارچه ای و انعطاف پذیر مناسب می‌ باشد. از جمله مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ‌های چاپ رول به رول یو وی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این مدل چاپ از انواع چاپ دیجیتال محسوب می‌ شود. در چاپ یو وی رول به رول برای فرایند خشک کردن جوهر از اشعه ماورا بنفش استفاده می‌ شود. با استفاده از این نوع چاپ می‌ توان محصولات چاپی مختلف از جمله کاغذ هایی با گرماژ بسیار بالا و نیز مقوا ها را در بهترین کیفیت و بسیار شفاف، پرینت و چاپ نمود.
  • در چاپ یو وی جوهر در سریع ترین زمان ممکن خشک می گردد. پس از این که جوهر توسط پرینتر بر روی سطح مورد نظر پخش می شود، در سریع ترین زمان ممکن توسط لامپ‌ های یو وی که در این دستگاه وجود دارد، خشک می گردد. این امر درواقع سبب بالا رفتن کیفیت چاپ و و همچنین دقیق و واضح شدن جزئیات طرح ها و تصاویر چاپ شده، می‌ شود.
  • چاپ یو وی رول به رول به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نمی‌ رساند.

چاپ یووی

مزایای چاپ یووی رول به رول

مزایای چاپ یو وی رول به رول به شرح زیر است:

  • سرعت در چاپ فایل چاپی مورد نظر : روند کار چاپ یو وی رول به رول بسیار سریع است به گونه ای که هنگام چاپ محصول چاپی مورد نظر جوهر به سرعت خشک می گردد.
  • بالا بودن کیفیت در چاپ جزئیات: با توجه به خوانایی و درخشندگی که این نوع چاپ دارد، کیفیت سطح خارجی محصول چاپی نیز بالا می‌ باشد.
  • وجود انعطاف بالا در چاپ : با توجه به انعطاف پذیری که چاپ یو وی رول به رول دارد می ‌توان آن را بر سطوح مختلف در بهترین کیفیت انجام داد.
  • برخورداری از دوام و ماندگاری طولانی مدت : به علت استفاده از جوهر با کیفیت و نیز اشعه ی فرابنفش در فرایند چاپ یو وی رول به رول، این نوع چاپ از دوام و ماندگاری طولانی مدتی برخوردار می باشد. این امر سبب شده این مدل چاپ ضد نور ضد آب و نیز ضد خش باشد و در برابر عوامل محیطی مختلف تغییر ناپذیر و مقاوم باشد.
  • امکان از چاپ رول به رول یو وی در متریال های مختلف: بر روی انواع متریال‌ های مختلف از جمله پارچه‌ ها، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، کاغذ های دیواری و دیوار پوش‌ ها می توان طرح و تصاویر مورد نظر خود را با استفاده از چاپ یو وی رول به رول، چاپ نمود.

چاپ uv رول به رول

کاربرد های چاپ یووی رول به رول

از جمله محصولات و خدماتی که با استفاده از چاپ uv رول به رول تولید و طراحی می شود می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. چاپ کاغذ دیواری : با استفاده از چاپ یو وی رول به رول می توان کاغذ دیواری هایی در طرح ‌های مختلف معمولی و نیز سه بعدی در تیراژ های بالا طراحی کرد. با توجه به جنس مقاوم و سختی که این نوع کاغذ دیواری‌ ها دارند نیازی به استفاده از روکش لمینت در آنها نیست.
  2. چاپ‌ پارچه : با استفاده از چاپ رول به رول یو وی می ‌توان انواع سفارشات پارچه ای را با تیراژ‌ و نیز تعداد بسیار کم انجام داد. این نوع چاپ برای مشاغل خانگی مناسب است و عموماً از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. با استفاده از جوهر یو وی می توان انواع نقش و نگار ها را در بهترین کیفیت روی انواع مختلف پارچه ها چاپ نمود.
  3. چاپ پارچه ی بک لایت : تابلو های پشت نوار دار یا بک لایت از جمله تابلو هایی هستند که با استفاده از چاپ رول به رول یو وی در نمایشگاه ها در چاپ های متفاوتی موجود می باشند. در چاپ این نوع پارچه ها با استفاده از روش یو وی رول به رول دقت بالا و نیز ظرافت بسیاری به کار رفته است. این نوع چاپ سبب می‌ شود که تابلو هایی که در فضا های خارجی هستند با دقت و کیفیت بسیار بالایی چاپ بشوند و همچنین از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشند.
  4. چاپ بوم نقاشی : با استفاده از چاپ رول به رول یو وی می توان بر روی پارچه های بوم نقاشی که دارای بافتی نامنظم و پراکنده هستند، تصاویر و طرح‌ های بسیار جذاب و ماندگاری را چاپ نمود. با به کار گیری این نوع چاپ برای پارچه های بوم نقاشی می توان تصاویر و طرح های مورد نظر را به طور مستقیم به یک قاب و یا تابلو تبدیل کرد.
  5. چاپ کشسان : پارچه های کشسان به گونه ای می باشند که اگر به ان ها گرما داده شود، به مقدار مورد نیاز کش می‌آید و می توان آن را در مکان های مختلف نصب نمود. با توجه به این که چاپ کشسان بسیار انعطاف پذیر، سبک، مستحکم و قابل شست و شو است، از آن در زیباسازی دکوراسیون های خانگی استفاده می شود و همچنین در محیط‌ های مختلف مثل تجاری، اداری، صنعتی، مسکونی، نمایشگاهی و غیر جهت ایجاد تنوع از این نوع چاپ پر کاربرد استفاده می‌ کنند.
  6. چاپ بر روی پلیمر : از متریال پلیمر در ساخت و تولید انواع مختلف چتر های تبلیغاتی، سایبان ها، چادر تریلی‌ های ترانزیت و دیگر موارد، استفاده می‌ شود. چاپ یو وی رول به رول بر روی پلیمر سبب می ‌شود که موارد ذکر شده به یک رسانه جهت تبلیغات کالا و محصولات تبدیل بشوند.
  7. چاپ چرم مصنوعی : بر روی تمامی سطوح چرم مصنوعی با استفاده از این نوع چاپ می‌ توان طرح ها و تصاویر مختلفی را در رنگ های گوناگون و با دوام بالا چاپ کرد.

بررسی کیفیت چاپ یووی رول به رول

  • جوهر هایی که در چاپ یو وی رول به رول مورد استفاده قرار می‌ گیرند در مقابل عوامل محیطی مثل بارش باران، نور خورشید، اب و غیره از دوام و ماندگاری طولانی مدتی برخوردار می باشند.
  • در این نوع چاپ جوهر های مورد استفاده، هیچ گاه دچار خراشیدگی و یا رنگ پریدگی نمی‌ شوند.
  • چاپ رول به رول یو وی به علت حالت درخشنده و برجسته ای که دارا می باشد، به سطح چاپی جلوه ی خاص و زیبایی را می بخشد.
  • چاپ رول به‌ رول یو وی با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر به  فردی که دارد، کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • با استفاده از این نوع چاپ می ‌توان در کمترین زمان ممکن محصولات چاپی بسیاری را در ابعاد و سایز های بزرگ به چاپ رساند.
  • این نوع چاپ از تکنولوژی‌ های پیشرفته به حساب می اید و می توان بر روی سطوح مختلف از آن استفاده کرد.
  • از چاپ رول به رول یو وی می‌ توان برای تمام متریال‌ هایی که به شکل رول هستند، استفاده نمود.
  • در چاپ رول به رول یو وی از رنگ ‌هایی با کیفیت و شفافیت بسیار بالا استفاده می ‌شود.

چاپ رول به رول UV

 چاپ یووی رول به رول در همچاپ

مرکز چاپ همچاپ با ۲۰ سال سابقه ی کاری در زمینه های مختلف چاپ و تبلیغات فعالیت می کند. این فروشگاه آنلاین کلیه ی محصولات و خدمات خود را جهت برطرف کردن نیاز های منحصر به فرد مشتریان گرامی با استاندارد های بالا ارائه می دهد. از جمله محصولات و خدمات همچاپ می توان به چاپ کاتالوگ، چاپ هدایای تبلیغاتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ بروشور های تا شده و غیره اشاره نمود. این فروشگاه آنلاین دارای بخشی به نام چاپخانه ی آنلاین است که شما مشتریان عزیز می توانید به آسانی تنها با چند کلید سفارش های خود را در زمینه ی چاپ دیجیتال، چاپ افست، خدمات روکش سلفون ،چاپ یووی رول به رول و غیره ثبت نمایید و بهترین نتایج چاپی را با بالا ترین کیفیت در اختیار داشته باشید. جهت ثبت سفارش برای چاپ یووی رول به رول با قیمتی مناسب پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین همچاپ مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: