پیام رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار
کد خبر: ۴۰۰۲۲۳
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
اصحاب فرهیخته رسانه همواره در پیِ تغییر و تحوّل مثبت در جامعه هستند تا روند توسعه کشور متوقف نشود. روزنامه‌نگاران اطلاع‌رسانی را ابزار مهم نوگرایی و نوسازی اندیشه‌های مردم و صاحب‌منصبان می‌دانند. رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم مردم‌سالاری آینه بی‌کم وکاست توانمندی‌ها و پیشرفت و نقاط ضعف‌ها و کمبود‌ها هستند و ضمن مدیریت صحیح افکار عمومی، هم‌میهنان را به آینده سرزمین‌مان امیدوار می‌سازند.

خبرنگاران، طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم

جان آدمی باید به معرفت و آگاهی صیقل خورد تا حقیقت زندگی را بشناسد و برای بهتر زیستن انتخابی برتر داشته باشد و این محقق نمی‌شود مگر با آگاه شدن از رخداد‌ها و رویداد‌ها که توسط تلاشگرانی به‌دست می‌آید که بازگوکننده و انتقال‌دهنده وقایع و حقایق زندگی هستند؛ «خبرنگار» او که متعهدانه و مسئولانه می‌کوشد تا آگاهی را به جامعه ارزانی دارد.


فرارسیدن ۱۷ مرداد، فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه‌ها به بیان حقایق می‌پردازند.


بی‌تردید تحقق «ایرانی مقتدر» در سال «مهار تورم، رشد تولید» بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و پیداست بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهاد‌ها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود. روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به‌راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.


روز خبرنگار مزین به صداقت، ایمان، حقیقت‌جویی و مجاهدت اهالی رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه است و شبکه بانکی امروز نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از جامعه، اقتصاد، کسب‌وکار و مخاطبین خود در عرصه‌های مختلف است که این مهم با همراهی و کمک خبرنگاران و رسانه‌های فعال میسر می‌شود.


ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه دانایی تبریک می‌گوییم و تلاش‌های شما را در عرصه فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی به‌ویژه در حوزه بانکداری کشور ارج می‌نهیم.


از ایزدمنان برای تمام تلاشگران این عرصه توفیق، سعادت، سرافرازی و سربلندی مسئلت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: