May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۳۰۳
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اگر پروژه‌های ترافیکی رفع نقص شوند شاهد روان شدن و باز شده گره‌های ترافیکی تا حدود بسیار زیادی در شهر تهران خواهیم بود.

چند اقدام اساسی برای رفع ترافیک پایتخت/ آیا بزرگراه‌ها گسترش پیدا می کنند؟

سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: کار ما به عنوان پلیس شناسایی نواقص و اعلام نظریه کارشناسی به مدیران شهری می‌باشد تا با اصلاحاتی که انجام می‌شود بتوان مشکلات و موانع و گره‌های ترافیکی را بر طرف کرد.

وی گفت: تقاطع همسطح جایی که در بزرگراه بدون برخورد بار ترافیکی به یکدیگر می‌رسند و برای آنکه تداخلات ترافیکی و تصادف ایجاد نشود؛ دو بزرگراه به صورت غیر همسطح یکی از روی دیگری عبور می‌کند.

وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته رفع نقص ۱۱ تقاطع بوده که ۲۷ پروژه دیگر در حال بررسی و تکمیل هستند.

سردار حمیدی بیان کرد: ۲ بزرگراه نیز در حال تکمیل هستند که یکی از ان‌ها شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ره می‌باشد که انتهای بزرگراه را به فتح متصل می‌کند.

وی افزود: اتصال بزرگراه شهید شوشتری هم به بزرگراه آزادگان نیز با حدود ۱۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که می‌تواند یک معبر خوب ارتباطی در محدوده جنوب غربی باشد.

رئیس پلیس راهور تهران یادآور شد: هم اکنون نیز پرژه‌های مختلفی مانند بزرگراه شهید چمران را داریم که یک دوربرگردان به صورت زیرگذر در بوستان گفتگو را در حال آماده سازی داریم. همچنین یک دسترسی از بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت غرب در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

سردار حمیدی گفت: چند دوربرگردان غیر همسطح در بزرگراه ارتش در حال کار و اقدام می‌باشد. کار احداث میدان سبلان در دستور کار قرار دارد که دسترسی‌های آن به صورت همسطح در حال انجام می‌شود.

وی گفت: چنانچه این پروژه‌ها رفع نقص شوند شاهد روان شدن ترافیک و باز شده گره‌های ترافیکی تا حدود بسیار زیادی در شهر تهران خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: