April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۵۳۸
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از ضرورت وفاداری سازمانی برای توسعه سازمان سخن گفت.

وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان‌ها می‌گوید: «از سال ۱۳۷۹ در صنعت بیمه مشغول به فعالیت شده و تغییرات مدیریتی زیادی را تجربه کرده ام، ولی در ۶ سال گذشته با ثباتی که در شرکت بیمه تعاون حاکم است، توانسته ام بهترین دوره مدیریتی خود را سپری کنم».


وی اضافه می‌کند: «خوشبختانه شعب سراسر کشور در بیمه تعاون، هم راستا با سیاست‌های کلان شرکت هستند و با نگاهی به عملکرد کلی آن‌ها در صدور و پرداخت خسارت، متوجه روند رو به رشد آن‌ها در بحث پورتفوی، مدیریت ریسک و افزایش سهم شرکت در استان‌ها به وضوح هستیم».


مقدسی ادامه می‌دهد: «در حال حاضر با تلاش مدیران ارشد، شرکت فضای همراه با آرامشی را سپری کرده که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به پرداخت خسارت‌های به موقع و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و نیز مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی و دانش اشاره کرد».


مدیر امور شعب و استان‌های بیمه تعاون اضافه کرد: «به منظور رضایت مندی بیشتر بیمه گذاران و تسریع خدمات رسانی، با ایجاد و افتتاح باجه‌های جدید در مراکز استان‌ها و نیز با همسان و یکسان سازی شعب و تغییر فیزیکی در محل بعضی از سرپرستی استان ها، سعی در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مشتریان بیمه تعاون داشته ایم».


وی در ادامه تشریح کرد: «به عقیده من، مقوله وفاداری یکی از شاخص‌های مهم در امر مدیریت سرمایه‌های انسانی شعب بوده و این وفاداری به سازمان است که می‌تواند یک رابطه کاری مستحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند؛ نکته قابل تأمل در ایجاد وفاداری نیز هویت دادن سازمان به پرسنل است که بیشتر از منافع مالی می‌تواند برای ارتقاء وفاداری تأثیرگذار باشد».


مقدسی همچنین افزود: «با توجه به اینکه پرسنل شعب در اکثر رشته‌های بیمه‌ای در حال فعالیت می‌باشند، ضرورت آموزش بیش از پیش برای آنان احساس می‌شود که این مهم با هماهنگی واحد‌های مربوط به صورت حضوری-مجازی اجرایی خواهد شد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: