April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۶۱۳
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
دوره آموزشی شناخت شناورها برای کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها در ساخنمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار شد.

دوره شناخت شناورها در بیمه پارسیان برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با توجه به هماهنگی و اعلام قبلی مدیریت آموزش، دوره آموزشی شناخت شناور‌ها با تدریس مهندس بختیاری مشاور و مدرس در امور بیمه‌های کشتی، برای آشنایی کارشناسان مدیریت بیمه‌های کشتی و خاص و همچنین کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قرارداد‌ها برگزار شد. در این دوره به موضوعات مختلفی درخصوص آشنایی و معرفی شناورها، سازه‌ها و ماشین آلات و سیستم‌های موجود در آن و همچنین آشنایی با حمل و نقل دریایی، سازمان بنادر و موسسات رده بندی، انواع گواهینامه، انواع بازرسی‌ها و آشنایی با فراساحل و شناور‌های آن اطلاعات جامع و کاملی ارایه شد. این دوره با هدف تقویت دانش کارکنان مدیریت بیمه‌های کشتی، هواپیما و خاص پس از تشکیل این مدیریت در بیمه پارسیان برنامه ریزی و برگزار شد.

بیمه پارسیان همواره در راستای ارتقای سطح آموزشی کارکنان خود پیشگام بوده و با بهره‌گیری از دوره‌های مختلف سعی در افزایش دانش کارکنان خود در صنعت بیمه کشور دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: