کد خبر: ۴۰۰۶۹۹
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
0

از 12 مرداد تا پایان شهریور ماه می‌توانید دوج و شیبا را با کارمزد صفر معامله کنید. والکس، یکی از صرافی‌های بسیار عالی در حوزه ترید ارزهای دیجیتال، اعلام کرد تا پایان تابستان برای تمامی معاملات دوج و شیبا کارمزد صفر درصد را لحاظ می‌کند. این یک فرصت عالی و سودآور برای کاربران و معامله‌کنندگان این دو ارز دیجیتال است. خرید دوج و خرید شیبا با کارمزد صفر درصد و فروش آن‌ها بدون کارمزد، می‌تواند سود بسیار بالایی عاید کاربران خود کند.

با این کار صرافی ارز دیجیتال والکس، کاربران فعلی این صرافی قطعا تبدیل به مشتریان دائمی آن خواهند شد و هر کسی که از صرافی خود ناراضی است نیز، به احتمال قوی مشتری صرافی والکس خواهد شد. در ادامه مطلب قصد داریم درباره خبر حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا و معرفی بیشتر صرافی والکس بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس اولین ارائه‌دهنده بات معامله‌گر مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران است که با استفاده از این ربات، کاربران می‌توانند معاملات ساده و پرسودی داشته باشند. این صرافی کارمزد معاملات دوج و شیبا را حتی برای معاملات بات خود نیز حذف کرده است و به این صورت حتی اگر دانش و تجربه‌ کافی برای معامله دوج و شیبا نداشته باشید نیز، می‌توانید با فعال کردن یک یا چند بات با پیشنهاد خودکار هوش مصنوعی، از نوسان‌های این دو ارز دیجیتال سود مناسبی به دست آورید.

صرافی والکس از انواع تدابیر امنیتی مختلف به منظور حفظ اموال کاربران استفاده می‌کند. یکی از این تدابیر، نگهداری دارایی‌های دیجیتال کاربران به صورت آفلاین یا در سخت‌افزارهای خاص است. این اقدام به منظور افزایش امنیت اطلاعات از تدابیر مهم به‌شمار می‌آید. همچنین این صرافی از دیواره‌های آتش چندلایه برای جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز، رمزنگاری دقیق اطلاعات حساس و هویتی کاربران، ایجاد نسخه‌های پشتیبان مداوم از اطلاعات مهم سیستم استفاده می‌کند تا اموال افراد به خوبی محافظت شود.

صرافی ارز دیجیتال والکس همچنین با توجه به نیازهای معامله‌گران ایرانی، ابزارهای کاربرپسند و ساده‌ای را برای معامله رمزارزها ارائه داده است. یکی از ابزارهای مهم این صرافی، بات معامله‌گر است که با ۴ استراتژی مختلف قابل استفاده است و می‌تواند به کاربران در کسب سود کمک کند. همچنین اکنون کاربران می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، خرید دوج کوین با کارمزد صفر را در صرافی والکس تجربه کنند.

جذابیت معامله دوج و شیبا برای تریدرها

رمزارزهای دوج و شیبا به لحاظ ارزش بازار، در برترین جایگاه جدول میم‌کوین‌ها قرار دارند؛ از این رو، معاملات آن‌ها با ریسک پایینی انجام می‌گیرد. ضمن اینکه ویژگی ممتاز میم‌کوین‌ها بر اساس جامعه‌محوری بودن آن‌هاست، این موضوع نیز باعث می‌شود تا نوسانات قیمتی آن‌ها به میزان بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال ایجاد شود.

به عنوان مثال، به دلیل حمایت ایلان ماسک از دوج‌کوین، تحولات اخیر توییتر و شرکت تسلا باعث افزایش قابل‌توجهی در بازار دوج‌کوین شده است و همچنین رمزارز شیبا که به عنوان رقیب دوج‌کوین در بازار حضور دارد، رشد صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا و سود آن برای معامله‌گران

صرافی ارز دیجیتال والکس به‌منظور فراهم کردن فرصتی سودآور برای معامله‌گران، کارمزد معاملات دوج و شیبا را تا انتهای تابستان به صفر درصد کاهش داده است. این اقدام به معنای ایجاد فرصتی مناسب برای کسب سود از این دو رمزارز محبوب است. صرافی والکس این کارمزد صفر را برای معاملات دوج و شیبا به‌طور کامل فعال کرده تا معامله‌گران بتوانند به‌طور آسان در بخش خرید و فروش آنی، همچنین در معاملات پیشرفته و با استفاده از بات معامله‌گر از این امکان بهره‌برداری کنند. پس با خرید شیبا با کارمزد صفر می‌توانید در معاملات شیبا در حجم بالا، سود بسیار زیادی کسب کنید.

این عرضه با کارمزد صفر برای دوج و شیبا در والکس از 12 مرداد آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت. این تخفیف کارمزد برای تمام پایه‌های معاملاتی اعم از دوج/تومان، دوج/تتر، شیبا/تومان و شیبا/تتر اعمال می‌شود. ارزش این تخفیف در معاملات دوج و شیبا در هنگامی که حجم معاملات بالا باشد، بیشتر مشخص می‌شود؛ اما حتی در تعداد معاملات کم‌تر نیز لحاظ شدن کارمزد، مزیت بسیاری دارد.

مزایا و قابلیت‌های ویژه صرافی ارز دیجیتال والکس

داشتن قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و امکانات با امنیت بالا، از دلایل مهم در محبوبیت صرافی‌ها هستند. صرافی والکس نیز با قابلیت‌های ویژه خود و همچنین لحاظ یک ماهه کارمزد صفر درصد برای معاملات دوج و شیبا، توانسته کاربران فعال بسیاری داشته باشد. در ادامه نیز به بررسی سه مورد از مزایا و قابلیت‌های ویژه این صرافی خواهیم پرداخت.

5 سال سابقه در کریپتوکارنسی

این صرافی که دارای پنج سال سابقه فعالیت در ایران است، به عنوان یکی از پیشگامان با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این نام ممتاز نه تنها در جهت تجربه، بلکه در نوآوری‌هایی که به عرصه ارزهای دیجیتال آورده، کاربران بسیاری جذب کرده است. بات معامله‌گر و سکوی معامله از جمله دو مورد از امکانات این صرافی است که با ارائه آن‌ها، از سایر رقبا پیشی گرفته است. این امکانات منحصربه‌فرد منجر شده‌اند تا کاربران ایرانی بتوانند تجربه‌ای در سطح جهانی از معامله‌ رمزارزها کسب کنند.

اولین بات معامله‌گر ایران در حوزه‌ رمز ارزها

صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان یک شرکت با تمرکز بر دانش و فعالیت در حوزه بلاک‌چین، توانسته است ابتکاری جدید را به بازار معرفی کند. این شرکت به ساخت اولین بات معامله‌گر هوشمند در ایران پرداخته است که نقش یک همراه هوشمند در مسیر معامله‌گری با رمزارزها را ایفا می‌کند. این بات معامله‌گر با استفاده از هوش مصنوعی، افراد با هر سطح دانش و تجربه در زمینه رمزارزها را به انجام معاملات هدایت می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا به سود بیشتری دست یابند.

سکوی معامله رمزارزها، روشی برای تامین اعتبار

همه افراد می‌توانند با استفاده از معامله‌ ارزهای دیجیتال به سود دست یابند؛ اما بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلف نتوانند با اعتماد به نفس کافی وارد معامله شوند و سود مناسب کسب کنند. صرافی والکس با توجه به این نیازها و مشکلات، یک راه‌حل مناسب تحت عنوان "سکوی معامله" را معرفی کرده است.

این محصول امکان ایجاد اعتبار و کسب سود بیشتر را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. سکوی معامله به عنوان یک ابزار تسهیل‌گر، امکان اجرای طرح‌های متنوع جهت به‌دست‌آوردن سود و افزایش اعتبار در دنیای رمزارزها را فراهم می‌کند. این ابزار به معامله‌گران امکان می‌دهد با اطمینان بیشتر و با اعتماد به نفس به معاملات خود بپردازند و از مزایای رمزارزها بهره‌برداری کنند.

جمع‌بندی

از تاریخ 12 مرداد تا شهریور ماه می‌توانید در تمامی معاملات صرافی ارز دیجیتال والکس، اعم از ربات و معامله پیشرفته از کارمزد صفر درصد دوج و شیبا بهره‌مند شوید. دقت کنید که هر چقدر حجم معاملات این دو ارز بیشتر باشد، سود شما نیز زیاد خواهد شد. با صرافی والکس بدون ذره‌ای نگرانی، معاملات خود را در محیطی امن نیز انجام دهید؛ حتی اگر دانش تخصصی و زیادی در معاملات ندارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: