کد خبر: ۴۰۰۸۶۲
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
بانک سپه در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌ و کار، موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در صنعت بانکی شد.

کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار در صنعت بانکی کشور توسط بانک سپه

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار به همت انجمن مدیریت کسب وکار ایران و با مشارکت بیش از ۱۶۳ دانشگاه، سازمان و مجموعه مرتبط، ۲۵ و ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری‌اسلامی ایران و با حضور بیش از چهارصد عضو هیئت علمی از یکصد دانشگاه داخلی و خارجی برگزار شد.

در آئین اختتامیه این رویداد که با حضور دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر نعمت‌اله رضائی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نهاد ریاست جمهوری و با استقبال قابل توجه اساتید و مدیران برجسته کشور، برگزار شد، جایزه ملی مدیریت کسب‌و کار سال کشور در صنعت بانکی به بانک سپه اهدا شد.

این رویداد معتبر علمی که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط انجمن مدیریت کسب‌و کار ایران و با مشارکت دانشگاه‌های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهاد‌های معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن‌های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری‌سازی کشور، خانه صنعتکاران ایران و … برگزار شد، مهمترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: