کد خبر: ۴۰۱۰۳۲
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
0
بانک سپه به منظور ارائه خدمات مطوب تر به زائران اربعین حسینی، 111 شعبه خود را برای فروش ارز اربعین در روز جمعه (فردا) سوم شهریور ماه اختصاص داد.

لیست 111 شعبه کشیک بانک سپه برای فروش ارز اربعین در روز جمعه سوم شهریور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این بانک با اختصاص ۱۱۱ شعبه کشیک، جمعه سوم شهریور ماه، از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳ به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می‌دهد، همچنین از روز شنبه چهارم شهریور ماه نیز فروش ارز اربعین در این ۱۱۱ شعبه منتخب بانک سپه تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

هموطنان گرامی می‌توانند لیست شعب منتخب بانک سپه را از اینجا مشاهده کنند.

لازم به ذکر است در ساعات اداری نیز در ۱۰۱ شعبه بانک سپه ارز اربعین به فروش می‌رسد که لیست این شعب را از اینجا‌ می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین بستر فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط این بانک در بستر روبیکا از امروز دوم شهریور ماه فراهم شده است؛ قابل توجه اینکه ۱۱ شعبه کشیک بانک سپه از ساعت ۶ صبح الی ۸ شب تا بیستم شهریور ماه در شهر‌های مرزی به زائران اربعین حسینی خدمات بانکی ارائه می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: