April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۲۳
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی از زائران خواست به هیچ عنوان بازگشت خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

مسافران بازگشت از طریق پایانه‌های مرزی را به روز‌های پایانی اربعین موکول نکنند

حسین مذنب گفت: تمامی اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زائران از پایانه‌های مرزی در تمامی حوزه‌های حمل ونقلی خوب بوده و ممکن بود در برخی از پایانه‌های مرزی مشکلات وجود داشته باشد که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات به صورت کامل برطرف شده است.

به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی پایانه‌های مرزی امسال با تدابیر وزارت راه وشهرسازی، مشکلات سال گذشته احصا و پیگیری‌ها نسبت به رفع آن‌ها انجام شد تا طی امسال تردد و انتقال زائران اربعین تسهیل شود.

او گفت: تا کنون در خصوص اعزام زائران از طریق ناوگان جاده‌ای، ریلی و هوایی کمترین مشکل را داشتیم و در این ایام با وجود موج جمعیت زائران، از ازدحام در پایانه‌های اتوبوسرانی و کمبود ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای جلوگیری شده است.

این مقام وزارت راه و شهرسازی در انتها گفت: با توجه به آغاز پیک بازگشت مسافران از پایانه‌های مرزی مسافران برگشت خود را مدیریت کرده و با بازگشت خود را به روز‌های پایانی منتقل نکنند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: