کد خبر: ۴۰۱۴۲۴
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
معاون راهداری اداره کل استان تهران گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین در جهت رفاه حال بیشتر زائران کاهش یافت.

کاهش قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین

خضری معاون راهداری اداره کل استان تهران گفت: از ۲۷ مهر ماه تا روز گذشته تقریبا ۵ هزار و ۲۵۰ سفر و حدود ۱۴۰ هزار نفر مسافر از استان تهران به مرز‌های ۶ گانه عزیمت کرده اند که تمامی این جابه جایی‌ها بدون خطر و با بهترین شرایط بوده است.

به گفته معاون راهداری اداره کل استان تهران با اشاره به پیک بازگشت زائران گفت: تا به امروز ۳۹ هزار نفر مسافر به کشور بازگشته اند و در جهت تسهیل سفر‌های اربعین شرایطی برای سایر مسافران ایجاد شده است که به راهپیمایی بپیوندند و برای بازگشت زائران ناوگان آماده به کار فراهم کرده ایم.

او با تاکید بر اینکه قیمت بلیت سفر را برای اتوبوس‌های ایام اربعین کاهش داده ایم گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های VIP ۵۰۰ هزارتومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۴۰۰ هزار تومان و ناوگان ۴۴ نفره ۳۰۰ هزار تومان شده است و این اقدامات در جهت رفاه حال زائران صورت گرفت.

او گفت: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده مسافران می‌توانند از طریق سایت به صورت اینترنتی بلیت بخرند و هم به صورت حضوری از پایانه‌ها اقدام به خرید بلیت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: