کد خبر: ۴۰۱۴۹۵
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر امین رهبر، مدیر بخش رادیوتئاتر شد.

مدیر بخش رادیوتئاتر معرفی شد

مهدی حامدسقایان، دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی امین رهبر را به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر این جشنواره منصوب کرد.

امین رهبر، مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو و دارای مدرک دکتری فلسفه هنر، تهیه کننده، سردبیر و نویسنده برنامه‌ها و نمایش‌های رادیویی است که در پنج دوره اخیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر مشغول فعالیت بوده است.

در متن حکم دکتر امین رهبر آمده است:

"هنرمند گرامی

جناب آقای امین رهبر

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت‌های هنری به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید. برگزاری مطلوب جشنواره و همدلی، حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاتر ایران از نکات مورد انتظار است. امید است با استعانت از پروردگار متعال اهتمام لازم را برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم هنری با تعامل با دیگر مدیران جشنواره به کار ببندید.

موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

از جمله فعالیت‌های پژوهشی امین رهبر می‌توان به دو مقاله علمی و پژوهشی در حوزه تئاتر و سینما و چاپ یک کتاب در این حوزه اشاره کرد.

چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: