در راستای ارتباط موثر با مشتریان انجام شد؛
کد خبر: ۴۰۱۵۷۸
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد که از 9 لغایت12 شهریورماه برگزار شد، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیت‌های موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه پرداخت.

معرفی موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه سایپا

موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.

از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امداد خودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: