April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۶۷۶
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
از جمله اقدامات صورت گرفته بانک مسکن در جریان اربعین حسینی(ع) امسال، آماده سازی زائرسرای امام‌رضا(ع) زاهدان به منظور استقرار و استراحت زایران کشور پاکستان بعد از ورود به کشور از مرزهای ریمدان و همچنین فروش و مشاوره دریافت ارز اربعین است.

از آماده‌سازی استراحتگاه برای زائران پاکستانی تا فروش ارز اربعین در موکب‌های بانک مسکن

به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، ۴ موکب در مرز‌های باشماق، کمربندی شرقی استان کرمانشاه، کمربندی شهر ایلام و دو مرز جنوب غربی یعنی شلمچه و چذابه برپا شد. برای برپایی این ۴ موکب، ۱ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن صرف خدمت رسانی به زائران شده است.

همچنین موکب کارکنان بانک مسکن کرمانشاه با تمهید لوازم اطعام، روزانه پذیرای حدود ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در مسیر بازگشت از عتبات عالیات است.
استقرار موکب و خدمت رسانی به زوار در کمربندی شرقی، جنب مجتمع رفاهی ایلیا و ورودی روستای پشته‌کش در استان کرمانشاه، موکب مرز چذابه و شلمچه در خوزستان، موکب در میدان قرآن و کمربندی شهر ایلام، موکب شورای هماهنگی بانک‌های استان در مرز باشماق در استان کردستان از خدمات بانک مسکن در اربعین حسینی است.

همچنین استقرار موکب مشارکتی در مرز ایلام در کشور عراق توسط حوزه مقاومت بسیج بانک مسکن، آماده سازی زائرسرای امام رضا (ع) واقع در بلوار یادگار امام (ره) جنب نمایندگی ایران خودرو در زاهدان برای استقرار و استراحت زائران کشور پاکستان بعد از ورود به کشور از مرز‌های ریمدان و میرجاوه، استقرار باجه کشیک در شعبه مرزی مهران در ایلام، استقرار دستگاه خودپرداز سیار در ورودی پایانه مرزی شلمچه در خوزستان و پول‌گذاری روزانه و استقرار دستگاه خودپرداز سیار در شهرستان قصر شیرین در کرمانشاه در شمار دیگر خدمات صورت گرفته در اربعین حسینی است.

اعزام کاروان کارکنان بانک مسکن به مرز مهران برای حضور در مراسم اربعین توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن، فروش و مشاوره درخصوص دریافت ارز اربعین و ایجاد تسهیل در فرآیند فروش، ارایه مشاوره‌های مالی و بانکی به زائران در موکب‌ها از دیگر خدمات این بانک جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: