May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۷۹۶
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
پست بانک ایران با فروش ارز اربعین به ۳۵۸ هزار و ۷۴۳ نفر، در رتبه دومین بانک در سطح کشور بعد از بانک ملی ایران قرار گرفت.

پست بانک ایران دومین بانک کشور در زمینه فروش ارز اربعین در سال ۱۴۰۲ شد

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن اعلام این خبر و با قدر دانی از حسن اعتماد مردم شریف کشورمان اظهار داشت: در سال جاری پست بانک ایران برای اولین بار با بسیج امکانات و نیروی انسانی خود در سطح کشور، نسبت به ایجاد تمهیدات لازم برای فروش ارز اربعین از طریق ۹۸۵ شعبه شهری و باجه بانکی روستایی اقدام کرد که با استقبال و اعتماد بی نظیر مردم عزیز و زائران محترم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مواجه شد.

مدیر عامل پست بانک ایران افزود: از ۲۸ مرداد ماه روز شروع فروش ارز اربعین تا روز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲، ۶۰ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۹۳۰ هزار دینار عراق به زائران فروخته شد که رکوردی بی سابقه در تاریخچه فعالیت پست بانک ایران محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: