کد خبر: ۴۰۲۰۰۳
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست کارگروه پیگیری قانون حمایت از خانواده،جوانی جمعیت و فرزندآوری بر تقویت فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده تاکید کرد.

تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری

محمد شیخ حسینی گفت:در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده، دستگاه‌های اجرایی ماده ۵ قانون خدمات کشوری که بانک‌های دولتی را نیز شامل می‌شود باید اقداماتی را برای عملیاتی شدن این قانون انجام دهند.
وی ادامه داد:خانواده به عنوان اولین و اساسی‌ترین نهاد اجتماع، نقش مهمی در تمدن سازی جوامع بشری داشته است.

شیخ حسینی ادامه داد:در بعد سازمانی علاوه بر اینکه باید برخی شاخص‌های کمی عملکرد مورد نظر و در اولویت قرار گیرد، نیاز است که برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی همچون تشکیل خانواده و فرزند آوری در صدر توجه و پیگیری مدیران قرار گیرد.

به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون، رفع دغدغه‌های همکاران در موضوع تشکیل خانواده و فرزندآوری در دستور کار مدیران بانک قرار گرفته است چرا که باور داریم رفع این دغدغه‌ها علاوه بر ثمرات اجتماعی موجب ارتقای عملکرد سازمان نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: ازدواج و فرزندآوری موضوعات حساس و بسیار مهمی هستند که نیاز است با اقدامات فرهنگی و مشاوره‌ای زمینه تقویت آن را فراهم‌نمائیم.

شیخ حسینی گفت: ازدواج و فرزندآوری نه تنها به رشد و تکامل شخصیت فردی و اجتماعی افراد کمک می‌کند بلکه موجب ارتقای سازمان در بعد مادی و معنوی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: