April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۵۵
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
بر اساس جدیدترین گزارش بیمه مرکزی، ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه معلم افزایش یافت.

ظرفیت نگهداری ریسک بیمه معلم ارتقا یافت / رشد ۴۲.۵ درصدی ظرفیت نگهداری بیمه معلمظرفیت نگهداری ریسک بیمه معلم ارتقا یافت

به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت‌های بیمه را بر مبنای جدیدترین اطلاعات صورت‌های مالی اعلام کرد.

بر این اساس، ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه معلم از ۴۱۶ میلیارد تومان به ۵۹۳ میلیارد تومان افزایش داشت که نشان دهنده رشد ۴۲٫۵ درصدی است.

ارتقای ظرفیت نگهداری ریسک بیمه معلم حاکی از آن است که این شرکت بیمه‌ای در مسیر مدیریت ریسک بهینه، می‌تواند ریسک‌های بیشتری را بپذیرد و ظرفیت این شرکت در پذیرش ریسک‌ها در مدار رشد قرار گرفته است.

لازم به‌ذکر است، ظرفیت نگهداری در شرکت‌های بیمه در واقع میزانی از ریسک است که هر شرکت بیمه می‌تواند قبول کند. ظرفیت نگهداری مشخص می‌کند که شرکت بیمه در هر ریسک (بیمه‌نامه) چه میزان از ارزش موضوع بیمه را می‌تواند نزد خود نگهداری و بقیه آن را باید به شرکت‌های واجد شرایط اتکایی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: