April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۶۸
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور در پروژه های احداث نهضت ملی بانک مسکن، در ارتقای کیفیت احداث این پروژه نقش آفرینی خواهد کرد.

همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بانک مسکن در احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در دیدار مدیرعامل بانک مسکن با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بر ضرورت حضور این شرکت جهت انجام مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفیت حین اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بانک مسکن تاکید شد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشریح توانمندی‌های این شرکت گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قریب به ۷۰ سال قدمت و تجربه، امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است و با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی به تجهیزات منحصربفرد و نوین مجهز شده است.

کیانپور ادامه داد: این آزمایشگاه با به کارگیری نیرو‌های متخصص و فنی موفق شده است بیش از ۶۵۰ نوع آزمایش فنی و مهندسی را در سبد خدماتی خود قرار داده و خدمات خود را در کمتر از ۲ ساعت در سراسر کشور مستقر کند.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار گفت: با توجه به تجربه بالای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک علاقمند است انجام مطالعات میدانی ژئوتکنیک، ژئوفیزیک و مهندسی خاک را در پروژه احداث یک هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن سبحان قرچک را در اختیار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار دهد.

در این نشست در خصوص تسریع در انجام تشریفات مبادله قرارداد همکاری انجام مطالعات میدانی ژئوتکنیک و ژئوفیزیک و مهندسی خاک پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن سبحان قرچک و همچنین انجام مطالعات و آزمایشات فنی و مهندسی مورد نیاز حین عملیات ساخت سایر پروژه‌های مدنظر تاکید شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: