کد خبر: ۴۰۲۲۵۴
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
0
مدیر ارشد خط ۲ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این خط به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات خبر داد.

آماده بکار بودن تجهیزات ثابت و افزایش قطارهای فعال در خط ۲ مترو تهران

حسن صداقت پور با اشاره به اینکه در مهرماه با افزایش تعداد مسافر روبرو خواهیم شد گفت: به منظور افزایش رفاه حال مسافران، هماهنگی‌های لازم برای افزایش قطارهای فعال و اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.


وی افزود: برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص عمرانی، تجهیزاتی و تأسیساتی ایستگاه‌ها از جمله آماده به کار بودن تجهیزات ثابت مانند پله‌برقی‌ها، آسانسورها، گیت‌ها و دستگاه‌های تهویه هوا انجام شده است. ارتقا و تأمین روشنایی ایستگاه‌ها، پیگیری و رفع سریع خرابی قطارها از طریق استقرار تیم‌های اضطراری تعمیرات ناوگان در طول خط، بازدید و بررسی صحت عملکرد سیستم پیج، رادیو و پنل‌های نمایش‌دهنده موقعیت قطار (PIS) و رفع نواقص تابلوهای راهنمای مسافری و نماد مترو از دیگر اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از مهر به آن پرداخته شده است.


وی با اشاره به رایگان بودن مترو در مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: هماهنگی لازم برای تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان با لباس فرم و با ارائه کارت دانش‌آموزی و یا دانشجویی در این ایام انجام شده است.


صداقت پور به ادامه اجرای طرح جمع‌آوری بساط گستران از داخل قطار و خارج‌کردن آنها از ایستگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: جهت حضور حداکثری کارکنان در سکو ایستگاه‌ها به‌خصوص در ساعات پیک مسافری به منظور پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.


وی گفت: انجام فعالیت‌های پیشگیرانه و بررسی دوره‌ای تجهیزات طبق برنامه زمانی، نظافت ویژه ایستگاه‌ها از جمله سردر ورودی‌ها، حریم ریلی، قطارها، آب‌سردکن‌ها و نمازخانه از دیگر اقدامات انجام شده در خط ۲ مترو تهران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: