کد خبر: ۴۰۲۹۴
۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰
۱
سرهنگ قدرت‌الله حق‌پرست، رئيس كلانتري 169 مشيريه با اشاره به اين مطلب، در خصوص سوابق اين متهم اظهار داشت: اين متهم، ميثم.ش، معروف به "ميثم خوشگله " است كه سوابق متعددي در زمينه قمه‌كشي، ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومي دارد.
"ميثم خوشگله "؛ شرور مشيريه، كه بعد از 6 ماه فراري بودن،‌ شناسايي و دستگير شده است، با حكم مقام قضايي در خيابان گردانده مي‌شود.

به گزارش فارس، سرهنگ قدرت‌الله حق‌پرست، رئيس كلانتري 169 مشيريه با اشاره به اين مطلب، در خصوص سوابق اين متهم اظهار داشت: اين متهم، ميثم.ش، معروف به "ميثم خوشگله " است كه سوابق متعددي در زمينه قمه‌كشي، ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومي دارد.

حق‌پرست با بيان اينكه اين متهم حدود 60 شاكي خصوصي دارد، درباره مناطقي كه اين متهم در آنها اقدام به شرارت كرده است، گفت: اين متهم در مناطق شهرك كاروان،‌ مشيريه، اتابك، ميدان خراسان و مناطق اطراف اقدام به ايجاد شرارات، ناامني و ارتكاب جرايم كرده است.

رئيس كلانتري 169 مشيريه خاطرنشان كرد: اين متهم مدت 6 ماه تحت تعقيب بود كه سرانجام توسط پايگاه ششم پليس امنيت،‌ شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه اين متهم با قرار وثيقه 200 ميليون توماني در بازداشت است، گفت: قاضي پرونده دستور داد امروز متهم اين پرونده در ملاءعام گردانده شود.

حق‌پرست ادامه داد: قرار است اين متهم، عصر امروز با حضور مسئولان قضايي در محله مشيريه گردانده شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسن
Iran, Islamic Republic of
20:07 - 1390/04/01
دست قوه قضائیه دردنکنه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: