April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۱۹۳
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
به عبارت نگاه کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ صحیح برسید.

باهوش‌ها این سوال ریاضی را در طول ۵ ثانیه حل کنند

به تصویر تست هوش ریاضی نگاه کنید و در طول ۵ ثانیه بگویید جواب درست چند است؟ خیلی از افراد مدعی اند که می‌توانند تنها در طول ۳ ثانیه این سوال را حل کنند. شما چه فکر می‌کنید؟

این تست هوش ریاضی روشی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از سوالات ذهنی، باید مسئله را با دقت بررسی کنید و با تمرکز بالا و استفاده از جمع و تفریق و ضرب و تقسیم سوال را حل کنید.

مسائل و سوالات ریاضی با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به پازل‌ها، یک معمای ساده را جذاب‌تر جلوه می‌دهد. برای رسیدن به جواب درست باید فومول‌های دوران مدرسه را به یاد بیاورید و خلاقانه عمل کنید.

در تصویر باید این معادله را حل کنید:

تست هوش

به توضیحات دقت کنید:

سوال این است ۹ منهای ۹ تقسیم ۹ جمع ۹ منهای ۹ تقسیم ۹ مساوی است به چند؟

حالا شما بگویید: حل سوال ریاضی امروز چند می‌شود؟

این معمای ریاضی بینندگان را به چالش می‌کشد تا در طول ۵ ثانیه جواب مسئله را بدست آورند. شما باید قبل از پاسخ دادن به این معمای ریاضی به اعداد و علمیه‌های ریاضی با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده فقط پیچیده به نظر می‌رسد. به هر حال، پاسخ سوال در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

پاسخ تست هوش ریاضی

خوب اگر موفق به حل معما شده اید، به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز موفق نشده اید بفهمید حاصل معادله زیر چند می‌شود، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

بازی فکری فوق راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و قدرت ذهن شماست. برای رسیدن به جواب در این نوع از پازل‌ها نیاز به مهارت‌های اولیه ریاضی دارید. با این حال، اگر در طول چند ثانیه پاسخ را بدست آورید، قطعا احساس موفقیت خواهید کرد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای ارزیابی سطح IQ شما است. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن میزان ضریب هوش شما است.

جواب سوال عدد ۱۶ است.

منبع: خبرنامه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: