کد خبر: ۴۰۳۳۰۸
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو؛ برگزاری همایش تحول دیجیتال در صنعت فولاد، معدن و صنایع معدنی را فرصتی برای همگرایی وزارتخانه‌های صمت، ارتباطات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حوزه فناوری و دانشگاه‌ها در توسعه معدن و صنایع معدنی کشور اعلام کرد.

همایش تحول دیجیتال؛ فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها توسعه معدن و صنایع معدنی/ وزارت ارتباطات با ارایه زیرساخت ها، به توسعه بخش معدن کمک کند

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، خلوصی در نخستین همایش بین المللی تحول دیجیتال در صنعت فولاد، معدن و صنایع معدنی که به همت ایمیدرو در مرکز همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، افزود: در جهت توسعه دیجیتال و فناوری در معدن و صنایع معدنی، نیاز به هم افزایی ملی است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین ذینفعان در این امر؛ وزارت ارتباطات و فناوری است که می‌تواند با فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه؛ به پیشبرد برنامه‌ها کمک کند.

خلوصی افزود: در این راستا شرکت‌های مهندسی، دانش بنیان‌ها و دانشگاهیان نقش بسزایی در تحقق اهداف دارند.

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات ایمیدرو در حوزه دانش و فناوری، اعلام کرد: ایمیدرو با همکاری شرکت ها؛ به دنبال ارتقای سطح دانش صنعتگران و معدنکاران است و در این زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از دانش بنیان‌ها را در شمار برنامه‌ها قرار داده است.

پروژه هدهد

خلوصی ادامه داد: سند استقرار فناوری‌های نسل ۴ به منظور هم افزایی و حمایت از استقرار فناوری‌های نسل چهار، در قالب پروژه "هُدهُد" تعریف شده و مورد توجه ایمیدرو است.

وی اظهار داشت: در این پروژه بخشی از اقدامات شامل برگزاری همایش‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی با تمرکز بر ارتقای سطح دانش همکاران و فعالان معدن و صنایع معدنی در دستور کار است.

وی همچنین اشاره‌ای به جایگاه معدن و صنایع معدنی ایران، میزان ذخایر، استخراج، تولید و اثر آن‌ها در اقتصاد کرد.

برچسب ها: ایمیدور ، صنعت ، فولاد ، فناوری ، معدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: