May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۳۷
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای فیض‌آباد شهرستان ابرکوه واقع در استان یزد امروز طی مراسمی با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین، جمعی از مسئولین استانی و دانش آموزان و اهالی روستای فیض‌آباد افتتاح شد.

طنین مهرنوین به روستای فیض‌آباد ابرکوه رسید

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، این بانک در ادامه فعالیت‌های خود در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و توسعه فضا‌های آموزشی، مدرسه فیض‌آباد شهرستان ابرکوه را هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح و تقدیم کودکان کشورمان کرد. این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۳۰۰ مترمربع احداث شده است. در این مراسم به مناسبت آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش آموزان این مدرسه بسته لوازم التحریر اهدا شد.

گفتنی است بانک اقتصادنوین تاکنون در احداث ۴۷ مدرسه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار مشارکت کرده است که از این تعداد۴۱ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و شش واحد دیگر نیز در حال ساخت و تکمیل است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: