April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۶۸
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن از ۳۰۰ به ۵۵۰ میلیون تومان با توجه به سهمیه بانک‌ها اثر بسیار مثبتی بر روند ساخت مسکن دارد.

تسهیلات ساخت مسکن متناسب با سهیمه بانک‌ها باید پرداخت شود

ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط بانک‌ها بهبود یافته و این اقدام با توجه به سهمیه‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بهتر شده است.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، طی رایزنی که با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته بود اعلام کردیم که در قالب تهاتر با زمین می‌توانیم در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن همکاری کنیم که آیین نامه آن هم نوشته شده است، اما در این زمینه فعلا اقدامی صورت نگرفته است.

او می‌گوید: در حال حاضر در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت خوشبختانه با افزایش میزان پرداخت تسهیلات از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد تسریع در اجرای پروژه‌ها هستیم، اما به شرطی آنکه تمامی بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: