April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۵۳۱
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
عضو شوراى شهر تهران گفت: خواهش می کنم آقای شهردار در پکن صدای ما را بشنود.

تذکر به زاکانی به دلیل انتصاب یک فرد در ۳ سمت کلیدی شهرداری تهران

حبیب کاشانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان نخستین تذکر دهنده در جلسه امروز با اشاره به انتصاب اخیر شهردار تهران گفت: آقای هرمزی جدیداً در ۳ سمت منصوب شده است البته ما در تخصص آقای هرمزی شکی نداریم، اما به نظر می‌رسد با توجه به تجاربی که نیرو‌های مختلف در شهرداری تهران دارند، آقای شهردار می‌تواند از این تجارب و تخصص‌های مختلف استفاده کند.

وی تصریح کرد: قطعاً اولویت حوزه حمل و نقل، توسعه مترو، اتوبوس و تاکسی است و به نظر می‌رسد با زدن ۳ حکم برای یک فرد نمی‌توان به این موارد رسیدگی کرد و به قولی ما هر جایی را نگاه می‌کنیم آقای هرمزی حضور دارد! به عنوان مثال آقای هرمزی در معاونت حمل و نقل، آقای هرمزی در مترو، آقای هرمزی در سازمان حمل و نقل ترافیک!

کاشانی گفت: امیدوارم آقای زاکانی صدای من را بشنود و از افراد متخصص برای حضور در سمت‌های مختلف استفاده کند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین به برنامه چهارم توسعه و تشکیل سازمان گردشگری بر اساس این برنامه اشاره و تصریح کرد: اخیراً نیز شنیده‌ایم آقای حجازی به عنوان دبیر هلدینگ گردشگری انتخاب شده است و آقای توکلی نیز به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری در حوزه گردشگری؛ این در حالیست که بر اساس قوانین و مقررات تشکیل هر مجموعه و سازمانی باید با اجازه شورای شهر باشد.

مهدی چمران در واکنش به تذکر مطرح شده از سوی کاشانی در خصوص انتصاب هرمزی در ۳ سمت گفت: انشاءالله این احکام موقتی باشد چرا که هر یک از این مناصب، یک دنیا کار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: