کد خبر: ۴۰۳۵۸۶
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
وزیر کشور گفت: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد و فراجا با جدیت این مسئله را دنبال می‌کند.

فراجا با جدیت پرونده قتل مهرجویی را دنبال می‌کند

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در پاسخ به اینکه آیا شباهتی بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل‌های زنجیره‌ای وجود دارد؟ اظهار کرد: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد و این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسئله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند.

وی افزود: اگر این قتل به قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود. مردم بدانند که برخی همواره به دنبال ناامن‌سازی روانی جامعه هستند و می‌کوشند یک مسأله را در سایر موضوعات تفسیر کنند. این حرف از اساس غلط است.

وحیدی درباره حضور مهاجرین افغانستانی در ایران اظهار کرد: حضور مردم افغانستان و مهاجرینی که در داخل کشور ما هستند ناشی از ظلم ابر قدرت‌ها به این کشور است. مردم افغانستان را مردمی مظلوم و مورد ستم واقع شده از سوی ابر قدرت‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: نگرانی مردم برای ساماندهی افاغنه مورد قبول است و در دستورکار قرار دارد. افغانستانی ستیزی در کشور محکوم است و کار غلطی است و در راستای بهم ریختن نظم و امنیت کشور است.

وزیر کشور درباره حمله شب گذشته صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی گفت: حمله به بیمارستان غزه از هولناک‌ترین اتفاقاتی بود که روی داد و حتماً مصداق جنایت علیه بشریت است.

وی با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی نسل‌کشی به شمار می‌رود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها که در این جنایت نقش‌آفرینی کردند در این جنایت بزرگ سهیم هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: