کد خبر: ۴۰۳۵۹۷
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، امان را ترک و ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

محمود عباس در پی بمباران بیمارستان المعمدانی ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که برای شرکت در نشست چهارجانبه و دیدار با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به اردن رفته بود، پس از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت دست کم ۱۰۰۰ فلسطینی به دست رژیم اشغالگر قدس، به رام الله بازگشت.

به گزارش خبرگزاری وفا فلسطین، محمود عباس برای قربانیان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه ۳ روز عزای عمومی در سراسر فلسطین اعلام کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین دستور داد پرچم‌ها در سوگ قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و تمامی کشته‌شدگان اشغالگران به حالت نیمه افراشته درآیند.

پیش از این سازمان آزادی بخش فلسطین با تأکید بر نسل‌کشی در نوار غزه خواستار مداخله جامعه بین‌الملل برای توقف این قتل عام‌ها شد.

محمود عباس امروز (سه‌شنبه) با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در امان پایتخت اردن دیدار کرد.

در این دیدار، آن‌ها آخرین تحولات صحنه فلسطین و همچنین تلاش‌های جاری برای توقف تشدید تنش و در امان نگه داشتن غیرنظامیان از بلای جنگ را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

آن‌ها همچنین بر اهمیت تأمین امنیت غزه با کمک‌های پزشکی، غذا، آب و برق در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: